Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 1340 ggr
exitingsvillemo
0

God Morgon 22/9

Har precis kommit hem från morgonpromenad med hundarna (katterna följde också med naturligtvis) vi släppte av Alex vid skolbussen och gick sen hem.

På vägen hem möter vi en älg, trots att vi ser älg ganska ofta här, från bilen, så är det en helt annan sak att möta en till fots, dom är magnifika. Jag hör till dom som hellre möter björn än älg, fråga mig inte varför men älgar är lite läskiga på nära håll, kanske är det storleken på dom?!

Nedräkning har börjat tills Vilma kommer hem, den 1:a har vi bestämt men jag funderar på att ta hem henne i helgen redan, saknar denna häst så det gör ont i hjärtat. Vi får se hur det blir =)

Ha en bra dag allihopa och se upp för älgar ;)

Dyblygiad
0

Idag fyller min yngsta 6 år! Våfflor o marispantårta är beställt till kvällens middag. Ska innan dess ska jag köra Therese ponny till skolträningen och sen shoppa tårtan :) En solig och rolig dag mao Skrattande

Lindbygarden
0

#1 Va gott!

Har handlat med barnen och hämtat ut lite Lingon & Blåbär kläder. Sen varit på bus i parken.

Ska nu ut o fylla vatten, sen packa. Måste göra lite nytta också.

Lothar
0

God eftermiddag, skäms av att ha försummat detta forum en längre tidSkäms

I kväll är det träning och dagen har gått i äppleplockarstil..suck hur mycket frukt som helst har vi, så jag plockar och plockar och slänger det mesta på gödselstacken.

Lothar

Hermelina
0

#3 Det är såå mycket äpplen övewrallt! Synd att så mycket går till spillo överallt :(

Skola som vanligt idag..  Sen har jag storstädat kaninburarna, fixat lite på min nya hemsida och nu sitter jag på bussen påväg till stallet :) Ett finger  är skadat på mig och ponnyn har tappat två skor så ingen ridning för mig idag.. Istället ska jag och kompisen ut på fotorunda med hästarna =o)

Cilla89a
0

God dagens.
Klockan ringde som vanligt 6.00 imorse, fodrade/släppte ut hästarna, mockade/fixade i stallet, duschade, gick ut och kissade hunden och sedan var jag klar här hemma och for ner till ridskolan. Fodrade, släppte ut, mockade, la in eftermiddags hö+krafft, sopade, krattade, fyllde på vatten i hagarna m.m.
Var klar runt 11 snåret, körde till mc donalds, fy skäms, har kommit in i världens svacka vad gäller vikten. Har gått upp 2.5 kg de senaste veckorna. Måste ta tag i detta snarast!
Sedan körde jag ner till ridskolan igen, och ledde fjordtös på handikappslektionen i 45 min, och sen fick jag sluta när den var klar 14.00 :)
Körde inom och köpte spån på vägen hem, skrittade Brimad direkt när jag kommit hem och sedan blev det en powernap. Nu kvällsmat och sedan matteplugg med pappa.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Cilla89a
0

Förörvigt snackade jag med bossen idag och det blir med största sannolikhet så att jag tar och ställer Brimad nere på ridskolan, och får låna någon ponny/häst som sällskap åt Japp här hemma :)
Men hon skulle klura lite på hur det löses bäst, då det är fler hästar på ridskolan nu än vad där är platser till.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

exitingsvillemo
0

#6 det låter ju toppen Cilla Skrattande