Annonstorget

Era hästar

2018-02-27 22:06 #0 av: eefoto

Var ett tag sen och tänkte att det kunde vara roligt att kolla vad alla ni medlemmar har för hästar. Ras,ålder,utbildningsnivå, mål etc etc. Allt ni tycker är roligt att dela med er av!Skrattar

Erika, ~värd på dressyr~

Anmäl
2018-03-02 05:51 #1 av: eefoto

Jag kan börja med min egen. Köpte honom i Mars 2017 så inte så länge. Han heter Antonov Vena, SWB f.2009,valack. Rolex TP-Ron William-San Remo. Köpte honom som lite projekt då han inte riktigt hade muskler eller gick framåt. Däremot sviktade han i steget vilket var det jag egentligen gick på. Startade honom första gången i Juni i en LB där vi tog en andraplacering. Har under hösten startat LB/LA och av 7 starter har han fått med sig 5 individuella placeringar. Hann även innan vintern debutera MSVC med honom. Det gick hela vägen och vi satte vårat första kval med lite dryga 66% och fick även med oss våran första individuella förstaplacering!

Erika, ~värd på dressyr~

Anmäl
2018-03-28 21:39 #2 av: shia

Har en passhäst (nästan som min, men äger honom inte men han står kvar i stallet för min skull så jag ska ha någon att extra pyssla på med <3

Anmäl
2018-03-30 23:26 #3 av: eefoto

Alltid mysigt att ha någon att pyssla med! Har du någon bild på honom?:)

Erika, ~värd på dressyr~

Anmäl
2018-03-31 11:24 #4 av: shia

#3 aa, men ingen jag vill lägga ut direkt :) då jag skrivit en del på ÄS sajter osv och vill då inte ex min familj eller så ska veta det är jag som skrivit då en del handlar om dem osv :)

Anmäl
2018-04-09 21:32 #5 av: Travis D

ska lägga till en bild på min älskling senare :)

N. Karin (aka Kakan)

Å. 15 (03:a)

Utbildningsnivå: Hon har tränat fälltävlan förut men nu ska jag tävla LC:1 (min första dressyr tävling någonsin)

mitt  mål är att bara komma ut på lite roliga tävlingar och lite sånt

Anmäl
2018-04-09 21:34 #6 av: Travis D

#5 Hon är en irländsk sportponny på 148 cm i mkh.  Hon är mycket vältränad men tävlingen vi skulle tävla blev uppflyttad (för oss då) för hon ska åka till veterinären för vi tror hon kan vara skadad :(

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.