De "unghästar"(travhästar på 3-6 år, haha, 6 åringen i stallet känns gammal, han är äldst och tänker ofta han som en gammgubbe å är den som får reagera läromästare åt nykomlingar:D han är målet att komma ut på tävlingsbanorna i dressyr iår! Måste bara lära han galopp först, när hsn kom som fyraåring förstod han inte skänkel, vikthjälp eller något. Men kämpat på har vi å nu 1 1/2 år senare lyssnar han på miiiinsta lilla ocj kan typ iprincip bara.tänka så lyssnar han:) men vänat med galoppen tills nu då han haft sina egenheter.
Något jah övar och som man nog inte kan öva för mkt på är halter och övergångar:) dd kan man göra överallt, serpentinbågar, på volter, i skogen,
Bomövningar är det många av de jag ridit in som uppskattat!(utom den jag vill starta med dressyr med, han kliv över men tyck mest dem är i vägen och typ sparkar iväg dem, MED FLIT:p)
Samt upphöjda bommar.
Lite små tips:) är ingen expert men det är det jag övat på iaf.(ridit in två st och rider just nu in 2 st och iår ska ev 3 till ridas in(till sommarn isf skulle jah trp)