Annons:
Etiketttävling
Läst 3977 ggr
mimao
2017-05-11 16:01

LC:1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Ska rida min första dressyr tävling på söndag och undrar över nya lätt C programmet, vistbetyder de blåa linjerna skritt? Jag har sett lite olika /väldigt tacksam för svar😅😅❤️

Annons:
liljegren
2017-05-11 16:04
#1

De blåa linjerna är trav. de gröna är skritt. M.s = mellanskritt f.s = fri skritt (på lång tygel)

Travis D
2018-04-09 21:29
#2

Har för mig att: Skritt = grön. (ms = mellan skritt. f.s fri skritt)  Trav = Blå.  Galopp= röd.😃

shia
2018-04-09 22:15
#3

#2 jepp :) Haha, gu vad konstigt det kändes å se detta program Xd senaste halvåret har jag ridit många olika, heh(å är den som pluggar kvällen innan till prov, likadant med dressyren haha) lc:1 å sen Lb 1 å efter det ld:1 och sedan lb:1 igen å nu i lö en caprillibana Xd dock så höll jag på glömma banan(var helt ny bana för alla inkl dommaren,) efter vänd halvt igenom (var som dressytprogram men vissa bitar nedsittnung andra lättridning å viss lätt sits) så vart det tomt i skallen, hade INGEN aning vart jag skulle men våga inte säga så fortsatte fram, å kom på vid kortsidan, justja det är ju galopp å hopp över hindret Xd Haha, gick typ inte så bra resten då hon vsr väldigt pigg hästen då det var hoppning med(!) å traven efter haha, jaja. Vart typ samma för dem andra, samt någon red fel. Den som vann var den på den snällaste ridskolehästen som lunka på och hon red alla vägar rätt XD

Upp till toppen
Annons: