Annons:
Etiketttävling
Läst 742 ggr
majaliten
2014-04-28 16:34

Tävlandet och förvirring ?

Jag är lite förvirrad och hoppas att få lite hjälp snälla . Först kommer ju klubb Inbjudning Lokal Regional Och senan Elit Men hur kvalar man vidare till tex regional när man är på lokal? Jag vet att man ska rida godkända poäng som är minst 62.00 i dressyr va de inte minst 2 tillfällen man skulle starta samma klass för att få gå vidare ? Eller gällde de hoppningen ? För i kokar får ju Lätt B förekomma men de förekommer in regional så hur och när vet man att man kan rida lätt B i regional ? Eller om man klarat lätt B i lokal kan man då starta lätt a i regional eller vadå ? Och måste man rida alla program lätt b 1 lätt B 2 ja ni vet för de flästa programmen är ju så lika .

Annons:
majaliten
2014-04-30 07:34
#1

Ingen som förstår ?

eefoto
2014-05-03 17:38
#2

Du behöver endast kvala från regional till nationellt vad jag vet. Inte från lokal till regional iallafall..:)

 Erika, ~värd på dressyr~

Minorca
2014-05-09 13:51
#3

Om du går in på TR II Förtydligande ang nya program Så står det om kval, för regionala tävlingar är det från msv b som man ska man kval i 2ggr i msv c. Och på nationell nivå LA som man ska kvala till. http://www3.ridsport.se/Tavling/Tavlingsreglemente/

Upp till toppen
Annons: