Annons:
Etikettannonstorget
Läst 2436 ggr
FannyGoldfish
6/19/13, 8:53 PM

(S) Vackert sto!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Krezip är ett holländskt import sto, född 04, 1,56 i mankhöjd, hon har ett fint steg och bra undertramp. Utbildad upp till MSVC och kan med säkerhet utvecklas och klättra uppåt i klasserna. krezip är 90% trafiksäker, kan ridas ut ensam eller i grupp, lätt att lasta, klippa, sko och spola. Hon har fått många fina lovord från större tränare inom dressyren (Maila för mer info). Krezip är ingen nybörjarhäst, hon kräver en rutinerad ryttare. Gärna någon som vill ut på tävlingsbanorna. Hon står på lösdrift just nu men funkar bra på box också. Jag ser gärna att hon hamnar hos någon som låter "en häst vara häst", dvs som kan erbjuda daglig utevistelse i stora hagar med häst kompisar! 

Hon skulle även passa till färgavel då hon inte bara är fint fux leopard tigrerad, utan även har kanon psyke och fint steg.

Rätt hem, Rätt pris! (48 000:-)

Maila gärna om du är intresserad eller har frågor! 🙂

Fanny.classon@hotmail.se

Annons:
FannyGoldfish
6/19/13, 8:54 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
FannyGoldfish
6/19/13, 8:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

En till väldigt nytagen bild 🙂

FannyGoldfish
6/19/13, 8:56 PM
FannyGoldfish
6/19/13, 8:59 PM
LinaN
6/19/13, 9:49 PM
#5

Fruktansvärt fin tjej!

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

MillaJ
6/19/13, 9:57 PM
#6

Jättefin :) hade jag haft plats och tid för en till hade hon inte suttit fel…

Annons:
pebb
6/22/13, 5:26 PM
#7

Snyggt  matchade ni är hela tiden ;)

RubHel
6/26/13, 9:59 PM
#8

Åh vad fin hon är! Hade jag haft möjlighet hade jag lätt velat köpa henne!

Leviosa
8/12/13, 12:49 AM
Mantissa
8/22/13, 7:13 PM
#10

Väljer du schabrak och lindor efter vilken färg på tröjan du har eller är det tvärt om?

FannyGoldfish
8/22/13, 8:16 PM
#11

#10 haha de var en ny fråga x) Jag planerar vilken färg jag ska ha innan jag åker till stallet, så jag antar att jag väljer beroende på vilka tröjor jag har rena hemma. Benlindorna och schabraken är oftast rena då jag tvättar dem direkt 😃

Upp till toppen
Annons: