Annons:
Etikettallmänt
Läst 1534 ggr
Sweetbebban
5/19/13, 11:23 AM

SÖKER SOMMARÄST/FODERHÄST!!!:)

Hej jag heter Ebba och är en tjej på 13år jag söker en ponny att ha i sommar eventuellt på senare foder, men på sommaren i första hand. Ponnyn ska vara antingen en stor B-Ponny, en C-Ponny eller D-Ponny. Söker en snäll och trevlig ponny gärna lugn att rida(i alla fall inte jätte pigg eller het)! Gärna skogsmulle eller en som tycker om att rida långa mysiga rundor i skog och mark. Det finns massor av roliga och perfekta ridvägar i skogarna runt omkring. Mysa och pyssla i stallet står också högst upp på "schemat";) Stället jag har att erbjuda hästen är ett mysigt stall på landet. Det finns ett snällt och trevligt sällskap redan som även är en ridkompis. Det finns fina grönskande hagar och många underbara ridvägar, helt perfekt ställe för häst och ryttare att ha skoj på. Bor i södra Blekinge och kan tänka mig att köra Max ca 20-30 mil:) Maila eller ring om du har en häst du kan tänka dig att hyra ut och som kanske skulle passa:) Med vänlig hälsning, Ebba:) Kontaktuppgifter :Ebba Ort Ronneby Län Blekinge Telefon 045722027 Mobil 0768001038 Mejla mig på: Sweetbebban.m@gmail.com Pris: Överk.

Annons:
Sweetbebban
5/19/13, 5:17 PM
#1

Ingen som vet någon som har en ponny att låna ut?:)

Sweetbebban
5/25/13, 7:07 PM
#2

Putt

iwannabecool
5/25/13, 8:15 PM
#3

haha :D typ hela min släkt bor i Ronneby! Så mysigt där ;)

Sweetbebban
5/25/13, 8:40 PM
#4

Jaha, vad kul:) Ja jag tycker faktiskt också det är mysigt:)

Sweetbebban
6/6/13, 4:05 PM
#5

Putt, har inte hittat nån än och det börjar bli lite bråttom!! Ingen som känner nån som har en snäll häst som bara går o "skräpar" eller nån som behöver avlastning???:)

[Kajsaa_00]
6/10/13, 8:05 PM
#6

#5: Kolla på medryttare.nu eller hastnet.se 🙂

Annons:
Sweetbebban
6/12/13, 12:24 PM
#7

#5 Tack så jätte mkt, kollar på hestnet hela tiden. Men sen andra sidan har jag inte kollat så ska göra det tack igen:)

[Kajsaa_00]
6/12/13, 2:26 PM
#8

#7: 🙂

Upp till toppen
Annons: