Annons:
Etikettutrustning
Läst 1285 ggr
Lindbygarden
1/31/13, 4:50 PM

Smakråd behövs!

Vad tror ni om att ha ett mörkt schabrak på tävling= Dvs svart/brunt eller marinblått?

Blir man lynchad då?

Annons:
Peppe
1/31/13, 5:52 PM
#1

Det beror på hästens färg! Glad Samt hur snyggt schabraket är och hur väl du matchar det med övrig utrustning.

Men klart du inte blir lynchad Cool

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Lindbygarden
1/31/13, 10:54 PM
#2

Alltså jag har dessvärre bara svarta sadlar så det blir svarta träns med en bling på.

Tycker det är svårt med kantband etc.. jag e verkligen kass på att kombinera.. Hade tänkt beställa schabrak på miaas och ha vår logga på.

Färg på hästar är fux och mörkbrun sen blir det kanske en svart också om meja ska tävla ngn gång i framtiden..

Till ljusa schabrak, ska de vara vita eller vanilj?

JustMySelf
2/2/13, 11:55 PM
#3

Jag tycker det i allmänhet är finast med vita schabrak på dressyrtävling, så det är vad jag hade valt till en fux eller mörkbrun. Vita tycker jag är allra finast, men vissa hästar passar ju faktiskt bättre i vanilj.

Om jag och min gulbeiga sak kommer ut på dressyrbanorna någon gång i framtiden kommer jag dock ha svart schabrak, han passar helt enkelt inte i vitt… Obestämd Men jag tror ändå det kan bli ganska snyggt. Svart sadel och träns, svart schabrak med vit passpoal, svart kavaj med vitt under och vita Ridbyxor, svarta ridstövlar och svart hjälm är det jag tänkt. Det matchar lite till hans svarta man, svans och ben också, men nu börjar jag bli fånig Flört

Brunt eller blått hade också kunnat vara fint, men då hade jag velat matcha det med något annat i samma färg, t ex. en brun kavaj till ett brunt schabrak.

Punkity
2/3/13, 6:40 PM
#4

Jag har tävlat med både svart och grått på min, han är skimmel så vitt schabrak är inte särskilt vackert på honom. Ingen mer än min tränare som stört sig på det ;) Oknoppad var han dessutom!

Lindbygarden
2/6/13, 7:41 AM
#5

Hahaha men det är roligt att Matcha!

På vit häst är det snyggt men det är en chansning på annan färg än just de ljusa..

Peppe
2/6/13, 9:44 AM
#6

#5 du får lägga ut bilder så får vi rösta Skrattande beställ hem några schabrak, du kan ju ha dom till vardags annars Glad

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Annons:
Lindbygarden
2/12/13, 7:24 AM
#7

Jag tänkte beställa Miaas isf och då med lite fräsigare kantband

Upp till toppen
Annons: