Annons:
Etikettgod-morgon-trådar
Läst 1196 ggr
Lindbygarden
11/26/12, 8:59 AM

godmorgon 26/11

Hej på er gott folk!

Sitter här o samlar kraft för att gå ut i regnet.

Ska lägga ut hö och släppa ut hästarna, inte alls kul när det är überblött överallt.

Därefter ska hunden rastas..

Har haft en riktigt bra helg här, grabben har fyllt 16 och det firades i lugn o ro här hemma. han hade en kompis här så det hängde mestadels framför tv och datorGlad

Resten av dagen ska jag kura här inne och vika kartonger.

Vad ska ni hitta på idag?

Annons:
Peppe
11/26/12, 10:25 AM
#1

God förmiddag!

Var riktigt trött idag,hade kunnat ligga kvar i sängen hela dagen tror jag.

Klev upp, upptäckte att regnet ÖSER ner, övervägde ännu mer att faktiskt gå tillbaka till sängen då…

Ska bara äta lite frukost sedan ska jag åka till stallet och byta täcke, försöker komma på vad jag ska lägga på honom. Han frös igårkväll i regnet när jag tog in så jag antar att han gör det idag med. Skulle vilja ha ett halstäcke men då är det hans tjockaste vintertäcke som gäller och det känns ju inte helt rätt idag heller. Får lura en stund till över frukost.

Håller regnet i sig så blir det nog varken hästridning eller mycket till hundrastning för min del idag. Har långhåriga hundar som inte kommer vara torra på minst 1 dygn ifall som blir riktigt blöta.

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LinaN
11/26/12, 12:30 PM
#2

hade det riktigt segt o ta mig upp idag. mår inte helt hundra heller. ont i magen, mår illa och har yrsel. Så smsa med min medis mamma (hon som är chefen^^) och de skulle hjälpas åt att ta hand om Harry idag eftersom jag är okry.

Så jag ska kura upp mig i soffan med mitt pågående stickprojekt i form av ett par nya raggsockar, samt se om jag orkar göra mig lite varm kakao, slänga igång en film och krypa in under täcket. Sen ska jag itne röra på mig mer än nödvändigt idag.

Här öser det ner en massa också… undrar litet vart vintern tog vägen, ska vi ha en sån här äcklig och blöt vinter i år igen?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

 

Upp till toppen
Annons: