Annons:
Etikettutrustning
Läst 676 ggr
MiaMaria
11/8/12, 10:56 AM

Tips på kalender

Måste passa på att tipsa er som har iphone eller android om appen Planning Pegasus. Det är en kalender för oss med hästar som är jätte smidig. Man kan ha all information om hästen/hästarna i den samt skriva upp saker som både hänt och ska hända. Man kan dela händelserna med ev stallkompisar oxå. Den kostar 38 kr (iaf med iphone) men det är det helt klart värt tycker jag. När man skapat ett konto kommer man åt det via hemsidan oxå så då har man en översikt samt kan redigera saker även där.

Jag har en kalender liggandes i stallet men jag glömmer ju alltid att skriva i den men nu har jag ju alltid kalendern med mig och kan enkelt skriva upp saker som hänt eller hur ridtuen va. Tycker det är sååå smidigt!! Har till och med lagt upp jobbet som en häst, dvs en profil, då kan jag enkelt lägga upp mina arbetade timmar där och så har jag det tills det är dax att skriva lönerapport eftersom minnet är som de är.. Flört

Annons:
Linnea
11/8/12, 12:33 PM
#1

Själv har jag den analoga varianten, ett anteckningsblock i ryktlådan. I det skriver jag upp vad jag gjort och hur det har gått.

Skynda långsamt så går det fortare Sajtvärd på Fälttävlan

Lindbygarden
11/8/12, 2:26 PM
#2

en anledning till att skaffa iphone. Jag har hört att den är jättebra den appen.

Upp till toppen
Annons: