Annons:
Etikettgod-morgon-trådar
Läst 809 ggr
MiaMaria
2012-11-08 10:47

Godagens 8/11

Godagens på er!

Det har varit lite trassel här på iFokus på morgonen men nu verkar allt flyta på bra, har passat på att skriva lite i en paus i jobbandet.

Idag blir det jobb, jobb, jobb för mig. Ska på mässa fredag och lördag och har en hel del att förbereda inför det. Täntke försöka sluta kring 16 så jag hinner rida innan det är dax för middag och sen tänkte jag tömköra liten innan vi gör kväll i stallet.

Vädret är tipptopp här just nu, med -2 och sol så skulle inte vilja sitta inne men hoppas vädret håller sig tills i eftermiddag…

Vad gör ni idag?

Annons:
MillaJ
2012-11-08 11:21
#1

God dag! Här är jag ledig idag och passade på att ta sovmorgon. Solen tittar faktiskt fram och då känns allt så mycket lättare. Tänkte strax dra mig mot stallet och håller vädret i sig tills jag är där så blir det nog en uteritt -man får passa på när vädret för ovanlighetens skull är fint.

Lindbygarden
2012-11-08 14:28
#2

Spännande med mässa hela helgen Mia!

Jag har varit hos tandläkaren och sen tog jag och Märta en tur i skogen.

Nu har jag hämtat barnen och A har en kompis med sig hem.

Ska jobba lite innan det blir middag och sen kväll i stallet.

Peppe
2012-11-08 15:30
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Jag har jobbat tills ganska nyligen. Ska bara laga mat sedan blir det mockning om jag hinner, sen bums iväg till hundträning som börjar 18, sedan mataffären, efter det blir det insläpp av min lilla ponny (och mockning om jag inte hunnit det innan)

Sedan är det nästan läggdags. Finns inte mycket utrymme för nya planer idag alltså!

Imorgon ska jag försöka ta mig iväg o rida lite innan jobbet.

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Upp till toppen
Annons: