God morgon 13 november
Sitter här med svidande ögon. Tog ur mina linser igår som suttit i någon vecka för länge, är alltid lika obehagligt.
Det blir en lång dag för mig idag, har försökt sova så länge jag bara kunde men det gick inte mer än till 9. Ska till stallet och kanske rida lite strax. Sedan ska jag och mamma och några till, till Ethels bakstuga utanför mariannelund(?) och baka i mängder till sent på kvällen. Hoppas inte det blir för sent för ska gå på premiären av breaking dawn kl 00.05 eller vad det var.
Blir en lång dag som sagt!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
God eftermiddag.
Jag har varit i stallet tills nu, väntade in hovslagare som var en timme sen… och sedan när skoningen var klar har jag longerat Calle och han var riktigt fin :) Nu äter jag lite lunch och ska vila en stund

Gokväll!
I morse så va jag o färgade ögonfransarna (min enda skönhetslast egentligen) och sen va jag hos tandläkaren, lagade två tänder, båda på vänster sida, en uppe o nere, samt tog tandsten, snacka om bedövad!! Knappt så allt släppt än… Va förbi verkstan på jobbet en sväng o uträttade lite jobbärenden.
Ut o åt lunch på gården och sen har jag jobbat framför datorn. Just nu jävlas jag med ett mail som inte vill gå iväg, suck! Hovslagaren är nog i just detta nu ute och slår på Frodo en tappsko oxå, skulle rida igår men den lurven hade rivit av sig en framsko…
Ska vid 16,30 åka till stan o ut o äta med farmor som fyller 85 år i morgon, ska bli riktigt kul! Efter det blir det handling och packning och sen ska vi flytta ut på gården, ska bo där i 3 veckor nu då svärföräldrarna åker till australien, så det blir minst sagt mycket att göra i 3 veckor, men kul ska de bli!!
Goddagens!
Baka i mängder var det … kommer förbi o hälsar på ngn dag kanske?!?
Jag håller igen då jag behöver tappa ngr kg så så fort ngn pratar om gott så blir jag alldeles toksugen..
Här har det varit jobb och jobb..
Enda hästiga jag haft för mig är att jag aktiverade Bixies tävlingslicens för 2013