Dexter - Nya bilder!

Snygg!!! <3

#7 Tackar! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Galet snygg! Älskar hans ansikte :)
jösses vad fin…:)
riktigt vacker häst, gillar hans utstrålning! Den första bilden va riktigt fin, jag kan inte se att han bara är knappt två år på bilderna! :o Du ska vara nöjd :)

#11 Åh, jag tackar! :) Passar även på att slänga in en film. Jag sitter verkligen som en kråka, ni får försöka se förbi det!:)
Han ser verkligen ut att vara en häst som tar saker och ting med ro.. med tanke på att du inte suttit på honom särskilt många ggr och det är första gången i ridhus! :)

#13 Han är jättecool! Kan vara lite av ett monster från marken ibland, men *peppar peppar* sköter sig under ryttare. Han har ett gott självförtroende och finner sig tillfreds och säker med människor och nya miljöer.:)
Låter hur bra som helst!! Du får lägga ut fler bilder och videos lite senare så vi kan följa utvecklingen! :)
Oj, så fin han är och rör sig naturligt, korrekt …o lite härligt tonårstrulig :)

Vilken snygging!

Jag tackar!
Ja tiden verkligen springer iväg! Fick häromdagen veta att de för första gången har ridit Garcon! Känns jätteroligt men lite skrämmande att tiden går så otroligt fort!

#20 Eller hur, det är helt galet! Visst var även han 09:a?
Japp han är född 09