Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettutrustning
Läst 3085 ggr
Tatchit
0

Rosa träns ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är totalt kär i rosa och tror att min lilla ponny verkligen skulle vara supersnygg i ett rosa träns! ;)

Vissa av er tycker nog att det är fult rent ut sagt, men jag tycker det är supertufft! Men hittar dock inga som säljer rosa träns så tänkte att jag kunde fråga om någon här visste något ställe som säljer rosa, antingen via nätet eller i butik! ;) inte nylon eller sådant dock!

Kände att jag också kunde passa på att fråga… Får man tävla i färgat träns? Vilka grenar? Till vilken höjd? :)

hittade själv detta på google, tycker det var supersnyggt, men hittar dock ingen som säljer…

"The stars tonight will brighten our faces our minds will be racing along with our hearts
Intertwined with love
The magic of us"

xoxo

maja awesome,

Em--ma
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

här är ett från ponnyprakt dock finns det bara i storlek ponny´:)

sen hittade jag på charismas hemsida samma träns fast i storle k cob åxå :) här

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Tatchit
0

Min häst har ju ett ponnyhuvud ! ;)

tack för tipsen! ;)

"The stars tonight will brighten our faces our minds will be racing along with our hearts
Intertwined with love
The magic of us"

xoxo

maja awesome,

Malin 45
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det är du inte ensam om .Glad

Lindbygarden
0

Inga tips om rosa men glöm inte att man inte får lov att ta bilder från hemsidor etc och publicera här.såvida man själv inte har  tagit bilderna. Glad

[Nesslan]
0

Jag tror jag har ett träns med rosa foder att sälja, om du skulle vara intresserad ut av det :) Bara att PMa isåfall.

Tatchit
0

# 4 , oj. Glömde det, sry!

# 5 okey ! :D

Intertwined with love
The magic of us"

xoxo

maja awesome,