Bred nosgrimma?
Alla vet väl Hööks rea på 50% som är just nu? Såg ett super fint träns där med bred nosgrimma & vit foder, tyckte verkligen om det. Dock så fanns det bara i storlek cob & då tänkte jag självklart på Grodan.
Men nu till frågan, passar alla hästar i bred nosgrimma? Grodan är rätt så nätt i huvudet, kommer det se ut som hon drunknar i det eller så?
Såg att hon kanske inte är såå nätt, men är ändå inte hlet säker..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är nog ingen fara, nosgrimman i fråga (Cappamoretränset va?) är ju inte sååå bred ändå samt att det är vitt foder så kanten blir inte så skarp så nosgrimman ger ett mildare intryck.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Då ska jag nog tvinga mamma att åka dit & köpa det! Har länge varit sugen på att köpa ett nytt till henne & nu finns det ju en anledning - rea :D
tror det skulle bli jätte snyggt :) älskar själv breda nosgrimmor ;)
Jag oxå! Men vill inte att on ska drunkna, fast tränset kostar bara 200kr. Måste övertala mamma bara ^^
Det tror jag inte att hon gör :) som #1 sa så brukar det inte se såå brett ut med det vita fodret.
Min tös har ganska nätt huvud (iaf enligt mig) och ganska bred nosgrimma på henne =) Så jag tror din kommer passa i det :)
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
Fin häst du har, är verkligen sugen på att köpa ett. Synd att man inte har några pengar, men mamma måste köpa ett åt mej nu! (:
om du menar mig så tack =)
Besök min hästblogg, bra uppdatering, massa tips och en massa annat :) Med mina ridtravare i fokus :)
letar oxå efter bred nosgrimma, nån som har tips om vart man kan få tag på de får flera ställen?
Min häst har ponny huvud, han har cob i träns stl och ser ganska ponny aktig så har också haft svårt med breda nosgrimmor, har en jag tycker ser okey ut på honom, och en som han inte såg klok ut i, så det är helt olika, beror på hur tjocka dem är, hur bredda + utseendet ;)
Det var så jag tänkte.. Har inte köpt något än då hon är på betäckningen igen, men något nytt träns ska hon få! Får klura lite på bredden (: