Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: annonstorget
Läst 1172 ggr
Marre89
0

Medryttarhäst sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej.

Jag är en tjej på 22år som nu söker efter en medryttarhäst. Jag har ridit i 16 år, varav 13år på ridskola. Har haft medryttarhäst förut, men som nu tyvärr blivit såld. Är en ansvarsfull person som älskar utmaningar, gillar både western, hoppning och dressyr, även uteritter. Söker dig som vill ha hjälp med din häst ett par dagar i veckan. Har körkort och bil så kan ta mig ut lätt, men ser helst att hästen står uppstallad norr om Stockholm nära Åkersberga. Jobbar halvtid så har ofta hela förmiddagen ledig som jag kan tillbringa i stallet.

Är utbildad hästskötare med tappsko kompetens. Varit i Texas 3veckor och arbetat på en ranch. Erfarenhet inom western, dressyr, hoppning samt väldigt NH intresserad. Jobbar gärna från marken och i rundcorall. Varit iväg på tävling i både dressyr, hoppning och western med goda resultat.

Jag ser helst att du inte vill ha betalt utan är tacksam av den hjälp jag kan erbjuda. Annars kan vi säkert komma överräns om en summa som passar oss båda

Skicka gärna ett mejl (marie_wiking@hotmail.com) PM eller skriv i tråden om detta låter intressant, så kan jag berätta mer om mig själv, eller om det är något ni undrar över.

Mvh Marie