god morgon 19 februari!
God morgon allihopa.
Jag har inte hunnit vara så aktiv här på sista tiden men brukar gå in och läsa iallafall.
Med Blacky och mig är allt bra. Jag har inte ridit så mycket på sista tiden men ändå är han suuperfin de gånger jag rider. Det ska dock bli en del stora förändringar i vår, jag har bestämt mig för att flytta från anläggningen till ett mindre stall igen. Anledningarna är många men främst är det ekonomin samt att det är på tok för lite utevistelse på anläggningen, blott 5 timmar i en hage på 10x15 m. så lite gick dom itne ute förr, nu har det gått för långt tycker jag. så han ska ev. flytta tillbaka till sitt gamla stall och där finns det hagar så det räcker och blir över :)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
j en morgontråd!
Missade den igår men får säga morgon i efterskott istället:)
Trist att du måste flytta men förstår det, inte kul för en häst att få vara ute så lite..
Du får hålla oss uppdaterade med vad som händer!!
Ska åka iväg och jobba lite nu men tillbaka inne ikväll..

Vi flyttar nog inte för evigt, han får nog flytta tillbaka dit när snön kommer nästa vinter. tror inte jag står ut med att vara utan ridhus på vintern nu när jag vant mig vid att ha ett ;) men det blir ju bara för några månader så det får han stå ut med i så fall :)
Så nu sitter jag och drar i gamla trådar, var några år sedan jag själv var tvungen att fixa hö och strö osv! men ärligt talat är det bara roligt just nu, det är det här jag har saknat. känns nästan som att köpa häst på nytt! :D
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#2 Ja det är lite mysigt det också