Bildtråd #6
Startar upp en ny bildtråd då den förra blev så stor.
Hoppas ni har mkt fina bilder att visa upp!

Ylona och jag på fältet:)

#3 Vilka snygga boots
o snygg matchning
Ser ut som om pålle har gått ihop sig lite? Han e ju så goo
#1 En friser
, tyvärr fungerar inte bilden i inlägg 2
#3 Han blir bara finare och finare!
#1 En friser
, tyvärr fungerar inte bilden i inlägg 2
#3 Han blir bara finare och finare!

#4 Vistt är de blåa skydden söta :D Jag är svin-tråkig med färg annars men fick mer-smak nu, haha. Han är ju nästan svart så man kan ha rätt mkt roligt på han…
Han börjar röra sig lite genom kroppen och få lite kontroll nu, vill dock ha honom lägre i formen än vad han oftast går, får se om de trevliga knä-lyften han hade tidigare kommer tillbaka nu med kanske :)
#5 Tackar tackar.
#2ans bild fungerar för mig när jag klickar på att öppna filen.
#7 Gud så fin han är!
Det ända som fattas är ett turkost schabrak, haha :)
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"

#13 Jisses va flott!!
#17Åh va fin!
#15 jaa, mycket fin häst :) och så tålmodig som står ut med mig när matte är på semester ;) är ju liite skillnad på ridning om man säger så.
#17 Åh den såg jag på annons *kär*

#21 WOW!!!

ser det bra ut??
#23 Ja han ser jättefin ut!

#24 vad bra :) har aldrig varit ngn som komenterat mina bilder innan:)

#31 Ja jösses va stor han har blivit!

#32 Han växer så det knakar! Skulle tippa på att han är runt 145 nu, så han blir väl en liten stor när han vuxit klart. :-) Vet dock inte vad han skulle kunna hamna runt ?

Blacky och jag samt hon som brukar tävla honom och hennes kuse, under Börjes cup =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#34 Aha inte ofta man ser dig på bild!

#40 nä jag brukar hålla mig undan ;)
nej jag vet, "så det är såååå hon ser ut"

Invisible vilka fina bilder!

#52 Tack :-)
Jäklars så stor han är Lina!
#61 mhmm, o nu börjar man känna det när man rider också… han har blivit stel under sommarbetet…. så nu är det som att köra en 24 lastbil utan servo ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Nu ska jag ge mig på att ladda upp en bild på Blacky. Hela datorn kommer hänga sig så fort jag trycker på Bläddra så nu får ni allt kommentera också!! 

wow gick ju riktigt bra så slänger in en till. Har inte fått resten av bilderna än. De togs igår =)

#65-66 Superläcker! Vad är denna för någon? Är helt lost, veeet att jag har hört namnet och läst skrivierer förut, men det har nog vuxit mossa på hjärnan.. 

#67 det är min ponny som är importerad från irland. köpte honom av en person här på forumet för 3 år sedan, från början tänkt som hopphäst men de senaste 1.5 åren har han gått som dressyrhäst med varierande resultat! just nu är han fin dock, och HÅRIG. klippmaskinen åker fram i veckan nu när han är fotograferad!
har tävlat lite hoppning i sommar med en annan ryttare, inledde med en LB och placering i första starten, tog sig till A-final i börjes cup (även om vi valde att ta ner honom till b-finalen eftersom det kändes lite hårt att börja med LA så fort), tävlingen efter kom han 3a i första LBn, vann andra LBn och fick sen starta LA där han gick runt med ett retligt pet. inte illa med tanke på att ryttaren bara red honom ett par dagar samma vecka som han skulle tävla och att han inte tävlat på 5 år innan dess.

#68 Vad kul! Tycker han ser jättetrevlig ut!

#69 mycket blod, svett och tårar bakom den där bilden vill jag lova! 

#71 Gud vilken fin häst :D
- Medarbetare på Fälttävlan ifokus
-Peppe han är jättefin! Ni ser såå tjusiga ut!
#71 Fin bild och stort grattis till placeringen!!

tack så mkt :) red på 60% fick 96 av 190p vet inte om det är bra? men jag är glad iaf :)
#74 Det är väll rätt bra jag o min häst brukar rida på 55 %(klubbtävlingar)
vilket kanske inte är super bra ;) men men vi utvecklas iaf! :D
om man har 6 or i allt får man exakt 60 % 5 är godkänt tror jag och 6 är väll typ bra så det är bra :D

ja jag fick mest 6or + en 5a och en 7a :)
En bild som jag knäppte för ett bra tag sedan
Är ganska nöjd med den så den får vara med här ;)
Maskeradhoppning 2011!
Jag är Pippi Långstrump på Kompis =)
//Anna Odenbrand
#79 skrev du fel år? ;)
#80 haha japp! :D
//Anna Odenbrand

#84 Åh va härligt!