God morgon 2 december
God morgon
Hela telefonnätet verkar ligga nere så känner mig ganska isolerad här! Funderar på att dra till stallet, ska äntligen hoppa lite idag! :D ska bara ställa upp ett litet 50-60 centimeters-skutt för att kolla av så han inte rusar som han kan få för sig.
är väl bara till att ge sig ut i snöyran nu då!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Hallå
Idag verkar det inte vara sådär riktigt lika kallt som igår. Jag ska åka iväg nu och svänga in och byta en tröja jag köpte igår. Drabbades av papercut from hell i affären så jag provade aldrig och när jag kom hem så var den för stor. Sen vidare till stallet för ridning av Hottie och en av mina nya favoriter -en riktig gammal räv ;) 17-årig kolsvart valack som gått GP tidigare. Han är skitrolig att rida. Det är dottern i familjen som äger stallets ena häst, hon kommer hem från sitt jobb i danmark imorgon och har jätteridabstinens ;P Får rida igenom honom så han är lite mjuk iallafall tills dess.
sen ikväll får jag plugga lite eftersom jag har ett examinerande seminarie imorgon..

God dagens.
Idag har varit en bra dag. Sov till 10.30 efter att ha varit uppe 6.00 och fodrat/släppt ut hästarna, riktigt skönt med sovmorgon :)
Har mest suttit framför datorn idag, har beställt två boxskyltar, till Brimad och Japp som jag vann genom tidningen ridsports julkalender
Dem kommer bli skitfina!
Har även beställt några julklappar till familjen, i år är jag ute i god tid, till skillnad från förra året när jag sprang runt i panik på lille julafton
Och sedan ringde kotknackarn idag, äntligen! Har försökt få tag på människan i flera veckors tid! Så han har varit här nu i eftermiddags, har hört så otroligt bra om honom, så det vart jätteintressant! Det fanns en hel del låsningar, i princip hela ländryggen, korset och några i halsen och bogen, som dessutom satt hårt som sten och knappt gick att rubba, kotknackarn sa att han säkert haft skitont 
Brimad är jämnt och ständigt som en skinande sol, han visar väldigt sällan när han är missnöjd över livet.
Idag sa han dock ifrån ordentligt och för första gången fick jag se honom sparka efter en människa, det gjorde klart ont att få loss låsningarna, men som han suckade och smaskade när dem lossnade
Kotknackarn kommer på återbesök om en månad.
Och sist med inte minst så hade läraren till min vän som jag ska iväg till gbg horseshow med, sagt fel tenta datum, så det var inte alls tenta den fredagen vi är iväg 
Så det har varit mycket positivt idag, kanske är det idag man ska passa på att köpa en trisslott med? 
Medarbetare på Dressyr.ifokus