Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 1939 ggr
LinaN
0

Godmorgon 30 November

ja, god o god… Har inte sovit så bra inatt.

När jnag var ute istallet igår och red så blev jag och harry osams om hurvida man skall gå ut ur paddocken eller ej, vilket till sist slutade med att han ålade sig, jag tappade balansen, föll av och blev trampad med brodd på baksidan av mitt högra knä.

Så nu ska man in till vårdcentralen för att senare bli vidareremitterad till grannkommun för röntgen och troligtvis undersökning av ortoped.

Så hur man ska lösa allt nu framöver vete tusan… tjejen som hjälpt mig extra med harry det sista flyttar från stallet idag och min medryttare slutade för knappt en månad sedan, så nu står jag helt ensam med söndertrampat knä och en häst som måste tas om hand….

Ibland älskar man livet!

Hoppas ni har en bättre dag än mig.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Peppe
0

Ingen vidare god morgon här heller, sitter med urinvägsinfektion som snart driver mig till självmord.

kom hem från gran canaria sent igår kväll. allt har varit toppen. fint väder men stundtals lite blåsigt och molnigt. när vi lämnade hotellet strax innan 5 på morgonen var det storm och ösregn, så vi åkte verkligen hem i rätt tid :o)

hade tänkt rida idag om det inte vore för det förstnämnda. har tänkt träna denna vecka och/eller låta Maria rida honom en dag. sen ska jag hoppa en dag också. så nu är det hårdträning som gäller! motivationen är nära på i topp =)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~