God middag 28e November
Idag snöar det igen hos oss, igår vart det uppehåll men nu snöar det som sagt igen. från lårdjupt till midjedjupt i hagarna nu då….
Idag ska jag iväg och jobba om en halvtimme, jobbar ända till halv nio, sen imorrn så återgår allt till det vanliga. Imorrn så ska jag ut till min fina lilla häst och min tvåveckors-hästsemester är nu till ända.
Det har varit litet bitterljuvt men nu så bör det ändå bli skönt att mocka, ut o rida i snön, brodda i och ur isbrodd och grejja.
Jag kikar in igen sen ikväll när jag kommit hem från jobb. (om jag inte drunknar i en snödriva på vägen hem dvs)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Hej hopp!
Har jobbat hela helgen, stodstädat och idag kalas för äldste sonen som fyllt 14 år. Nu ska jag springa ut och göra stallet hoppas kunna ta en film med sambon ikväll. Var alldeled för längesedan vi bara satt o slappade o kollade på film.

Här har det varit Globen för nästan hela slanten idag!
Therese åkte in på morgonen, hon hade fått biljett till dressyren av skolan. Jag o Tara fick motionera hästarna själva innan vi åkte in. Vi valde att bara gå i Annexet och shoppa.
Vi kom hem med en vit polokrage från BoT till mig, rosa fleecelindor + rosa schabrak samt ett innetäcke till ponnisarna. Dessutom så har vi kommit hem med 2 fulla påsar med prover från olika foderleverantörer :) Det luktar så gott av alla örtmuslin <3