God dagens 14/11 2010
God dagens. Vad har ni för er idag på Fars dag? :)
Här blev det sovmorgon till 10.00 efter att ha varit uppe och fodrat/släppt ut hästarna 6.00.
Har bara precis hunnit duscha och gett pappa trisslotterna och ska nu göra frukost och kolla på "cirkus möller" på tv4play, haha, "flickorna på klitteholm" är ju bara så jäävla bra! :D
Dagen kommer bli lugn, skönt och välbehövligt, ska bara mocka/fixa i stallet här hemma och nerom ridskolan en snabbis i eftermiddag och mocka/fixa till Brimad, ta in honom och rykta/visitera.
Ikväll ska det firas Fars dag med hämtepizza och tårta :) Så myys!
Imorgon är det ny jobbevecka :/ Men det ska jag inte tänka på nu…
Förövrigt så beställde jag ju 3 HW täcken+en halsdel för typ en månad sedan och fick 2 utav täckena för c:a 2 veckor sedan, så fattas gör 1 HW täcke+halsdel.
Så ringde ägaren från butiken nu i veckan, och bad så hemskt mycket om ursäkt för dröjsmålet, och det hade nu visat sig att halsdelen i färgen röd som jag beställt med 150g fodring utgått ur HW:s sortiment, och detta hade inte HW meddelat, så butiken hade gått och väntat på halsdelen helt ovetandes.
Så nu som kompensation för att jag fått vänta får jag nu 15% rabatt på hela deras sortiment under hela nästa år :D Så generöst, och det kallar jag service att ringa och berätta hur det ligger till samt diskutera fram en lösning för halsdelen, för nu kommer hon skicka med en halsdel i strl L istället för XL som jag beställt, och förhoppningsvis passar den :) Och halsdelen och det andra täcket kommer på måndag, alltså imorgon! :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

God förmiddag
Känner mig ganska sliten för tillfället. Var en hemsk kväll igår och jag kunde inte sova mer än 2 timmar inatt. halv 5 vaknade jag helt klarvaken så jag åkte till lagårn och mjölkade vid 5, 1 h för tidigt. var skönt att göra nåt o inte bara ligga o stirra i taket. tror inte det blir nåt stall idag, pallar helt enkelt inte 
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#1 Det låter ju inte alls bra vännen.. Hoppas du snart känner dig bättre.
Idag är det fars dag, barnen ritar för fullt och jag har faktiskt köpt tårtor
Kan erkänna att jag är en verklig katastrof i köket tyvärr..
Tänkte skritta Starelv en kort sväng idag..
Funderar på att försöka få tag i cavalettiblock och bommar, bara klurar på vart jag ska få bommarna ifrån..
Men först ska jag ställa mig en halvtimma på löpbandet som gubben köpt, perfekt då det är nattsvart när gubben kommer hem varje dag. Eftersom vi bor på landet finns ingen gatubelysning heller så då blir det ännu svårare att komma ut.