God dagens 11/11 2010
God dagens. Vad har ni för er idag?
Jag har haft en betydligt bättre dag på ridskolan idag, tack och lov! Vi var hela 4 pers, och inga "överraskningar" idag så stallet var fix och färdigt 10.00! Chillade en stund i teorirummet när stallet var klart och sedan red jag Brimad, lite mer än 1 timme i ridhuset, kändes fin, men det var lite svårt med koncentrationen från både hans och min sida idag, en himmla massa rännande i ridhuset, det slogs med dörrar och bankades, ingen höjdare, men Brimad var fin i alla fall :)
Rykt, strecth, pyssel och mys och sen fick han gå ut i hagen igen och jag körde hemåt.
Precis kommit hem och bytat om, ska äta lite lunch nu och chilla en stund, funderar på att ta en powernap..
Ikväll ska jag in till stan, dels ner och byta täcke på Brimad och sedan träffa gammla stallgänget, det ska kollas på film och krängas godis :D
Medarbetare på Dressyr.ifokus

God kväll
Har precis kommit hem efter att ha matat 200 kalvar. Tog 4 timmar
idag föddes det den sötaste lilla kalven någonsin, den är knappt en tredjedel så stor som de andra, väger inte ens 10 kg tippar jag på. sötaste jag sett på länge!
hann med en liten ridtur i ridhuset idag. han är verkligen lättriden nu och det är så skööööönt efter alla år av strul och bråk. bara att njuta medan det varar!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
#1 Jösses