God dagens 5/11 2010
Jag gjorde det idag igen, stängde av alarmet när det ringde 6.00 och sov vidare
gaaah! Som tur är vaknade jag av mig själv idag igen, vid 7.20.. Herregud, vad är det som händer? Skämmes på mig..
Sov vidare till 10.00 sen efter att ha varit ute i stallet i räcerfart och fodrat/släppt ut hästarna.
Bytade om till ridkläder direkt när jag gick upp vid 10.00, gick ut med hunden och sen mockade/fixade jag i stallet och sen skrittade jag och Brimad ut en sväng i skogen i ungefär 40 min, kom värsta regnskuren när vi var ute, huwaligen, snålblåst och regn i sidled, ingen höjdare alltså! Fast det var väl bara för vi prickade in perfekt tajming igår, strålande sol och klarblå himmel, helt ljuvligt, satt där på hästryggen med vårkänslor! Skrittade ut 45 min i skogen igår med ett par kortare sträckor med trav, bara för att känna på honom.. Han är pigg!!! Men känns ruskigt fin…
Inne från stallet nu, nyduschad och ätit lite frukost.. Ska slappa framför datorn nu en stund, och sen i eftermiddag ska jag ta hunden och köra iväg och promenixa och köra inom Maxi för att köpa Otto glass till Idol ikväll, jag gillart! Kvällen blir sen chill framför tv:n :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

God kväll
Har stått och demonstrerat mejeriets produkter på astrid lindgrens värld hela dagen. när jag kom hem så fick hunden ett bad, det är utställning i växjö på söndag. ska snart iväg till några vänner för en slapparkväll.
Gråter blod för att jag inte har råd med drömhästen
livet suger, vill vara rik
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Go kväll!
Här har det varit pyssel hemma och med jobb..
Har varit ute på tur med Tjalle och Starelv, vi får lägga en del bara på att få S att slappna av då han så lätt blir stressad. Han är dock en riktigt fin liten myspropp
Garcon mår numer mkt bättre, blev ju lite irriterat efter kastreringen men har nu läkt fint! Känns så härligt att numer ha en valack hemma.