Godmorgon 4 nov
Ännu en tidig morgon…04.00 hoppas snart lillkissen får in liiite bättre rutiner..
Lektionen som jag var omotiverad inför igår gick suuuper, skämms för att jag funderat på att sälja henne, nu känns det som vi är på gång och jag funderar ivrigt på våren och dess tävlingar :-)
I dag blir uteritt och utforskning av nya vägar igen, åker upp lite senare så det blir lagom att mocka, rida och sen ta in.
Ha en skön torsdag/Maria

God dagens.
Usch, jag sitter här och har dåligt samvete! Råkade stänga av alarmet i sömnen imorse vid 6.00 när jag skulle gått ut och fodrat/släppt ut hästarna, tack och lov så vaknade jag av mig själv vid 7.00 och for ut likt en tornado i stallet 
Sen gick jag in och sov vidare till 10.00..
Duschat, vatt ute en sväng med hunden och ska nu gå och göra lite frukost och fortsätta surfa rundor på internet.
Resten av dagen blir väl rätt lugn, ska mocka/fixa i stallet i eftermiddag och idagska jag skritta Brimad, efter nu 6 dagars vila, blev aldrig någon skritt igår då det kom in värsta ovädret med skyfall och storm under eftermiddagen, kändes inte alls bra att ge sig ut!
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Godagens
Sitter här och tycker synd om mig själv. Har hittat min drömhäst men har helt enkelt inte råd, 130 000 + diverse andra kostnader för import och besiktning/röntgen osv.
Svart sto, 2 år, e. Hampton-Lauries Crusador-Donnerhall. nån som vill ge ett bidrag? 
Skrittade ut en sväng idag med en annan i stallet. blåste lite annars var det skönt. Blacky verkade gilla att få komma ut lite =) Nu bär det av mot gården för att mata närmare 200 kalvar och baklaga mig lite över att jag inte har råd med hästen jag vill ha. tjing
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~