God dagens 2/11 2010
God dagens. Vad har ni för er idag?
Jag klev upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna, och sen gick jag in och sov vidare till 9.00, härligt värre! Duschade, gick ut med hunden, och nu sitter jag och slappar framför datorn, ska strax masa mig ned och göra lite frukost..
Resten utav dagen då, ska köra iväg och promenixa med hunden i eftermiddag, händer alldels för sällan nu för tiden :/ Och innan dess ska jag mocka/fixa i stallet, Brimad vilar för 5:e och sista dagen idag, en liten återhämtning efter att par tuffa veckor, resterande utav veckan ska vi bara skritta..
Bara mammsen och jag hemma eftersom pappa jobbar borta ett par dagar och syster är iväg med pojkvän i deras stuga, så ikväll ska jag köra och hämta pizza till mig och mamma och bara chilla i soffan framför tv:n :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Jag är sjuk så jag gör så lite som möjligt.
Skynda långsamt så går det fortare.
God eftermiddag, här är lugnt än så länge, har fixat käk till ungarna och väntar på att klockan ska gå så man kan åka till stallet. Vi har flyttat hästarna och so far so (very) god :-).
Dottern tävlade i helgen och vi fick med en blå/gul och en blå rosett hem kändes väldigt bra då vi hade 12 mil enkel resa till tävlingen.
Kattungen som jag tog hand om mår bra och växer så det knakar, har varit en jobbig tid och är en jobbig tid med mat varannan timma och en gång per natt …men det är helt klart värt mödan:-)
ha en skön tisdag/Maria