God dag 25/10 2010
God dag..
Idag pysslar jag lite hemma till att börja med, tvättar och dammsuger m.m. Har insläpp i stallet så jag ska inte dit förrän senare. Hottie har ju lite minisemester nu, och hon får vila idag med för jag får inte riktigt ihop det annars. Insläppet är kl 16, och kl 17 ska jag vara på brevidgång på jobbet. Ska jobba till 22:30.. Lite segt eftersom jag har en redovisning i skolan imorgon.
Annars så laddar jag, jag ska flytta Hottie och måste ju säga upp min stallplats -vilket känns lite jobbigt. Är lite konflikträdd när man har en "relation" till den man ska prata med, och nu har jag ju inte stått så länge i stallet så jag tycker detta är lite obehagligt som sagt. Det kom liksom lite plötsligt. Stallägaren har åkt till Japan så jag får ta detta med hennes man. Fy ><
God Kväll alla
Sitter hemma utan röst idag, efter en mkt fartfylld kväll i Lördags.
Ladies Night = Fina pojkar utan tröjor = Mkt hejjarop från ca 3000 tjejer = Ingen röst flera dagar efter.
Men det var det värt, det var riktigtkul =)
Har målat kökstak idag, nu ska den hemska träfärgen bort och allt blir vitt, väggarna blir i ngn nyans av grå,med en fondvägg, antingen i en tapet med svart mönster eller ev lite text, har inte bestämt riktigt än.
Hoppas ni haft en bra dag.

God dagens.
Dagen kan sammanfattas med ett ord, trött!
Det sved rätt bra att gå upp 6.00 imorse (det sved ungefär lika mycket som när man strör salt i såren) Fy!
Dock är detta sista jobbeveckan, för jag har nämligen tagit ledigt nästa vecka, och det ska bli helt obeskrivligt skönt, jag måste chilla och vila upp mig, jag är helt slut i både kropp och knopp, har helt plötsligt blivit fullständigt senil och glömmer bort saker och ting för jämnan, jag brukar annars ha stenkoll och brukar sällan ens behöva skriva upp saker..
Eller så börjar jag bara bli gammal? ;)
Suck, ja. Dagen har rullat på i alla fall, ponnysarna går ute i hagen nu som vanligt igen, Japps mugg läker superfint och lymfangiten har gått ned helt, skönt!!!
Jobbet nere på ridskolan var ungefär som vanligt dvs, fodra, släppa ut, mocka, lägga in eftermiddags hö+krafft, sopa, kratta, fylla på vatten i hagar m.m.
Var klar med stallet vid 11.00, och sen var det en handikappslektion på eftermiddagen, som vanligt på måndagar..
Tog in alla hästar vid 14.30, och sen red jag Brimad, en timme i ridhuset och det gick finnemang!
Kom hem vid 17.00, käkat lite kvällsmat och nu ska jag strax räkna matte med pappa, blä så tradigt! Blir sängen tidigt ikväll, jag är trött!
Medarbetare på Dressyr.ifokus