Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 2113 ggr
exitingsvillemo
0

god morgon 23/10

morn morn

Idag blir det en heldag/kväll med ett gäng tjejer, äta gott, dricka gott och sen ska vi på Ladies Night =)
Förmodligen utgång efter det för att avsluta natten på MAX eller nåt, hehehe.

Så nu måste jag leta fram nå snygga kläder och förbereda mig på att möta upp en kompis på valbo köpcentrum, där vi ska luncha innan vi intardagens första flytande föda…

Hoppas ni också får en härlig lördag=)

LinaN
0

morrn, här det fullt ös, sambon bakar maränglager till tårtan och jag städar samtidigt som jag har en halvvuxen kattunge som river ner blomkrukor, filéearplastpåsar och allmänt ställer till det för mig…..

Medisen tar Harry idag.

Mysigt med ladies night! ska förasöka dra ihopa tjejerna på nått sånt härhemma inom kort. Hiva iväg sambon på nått skoj så han håller sig borta över helgen. :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

MillaJ
0

hallå hallå :)
Var i stallet tidigt och hade utsläpp, Hottie har ju minisemester så jag bara mockade och pysslade lite. håller på att göra mig klar för dubbelt födelsedagsfirande idag. Först ska jag ut till föräldrarna och fira pappa som fyller på måndag, sedan rullar jag ner till göteborg för en utekväll med lite tjejkompisar för att fira en som fyllde 20 häromdagen.
Nu får jag skynda mig, ska packa ihop lite grejer och sånt.

Cilla89a
0

God dagens.
Helg då va, helt superskönt! Gick först upp 6.00 och fodrade ponnysarna i stallet, det spöregnade ute, så dem fick stå kvar inne så Japps mugg hålls torr.. Pep sen in och kröp ned i sängen igen och sov vidare till 9.00, duggregnade bara ytterst lite när jag gick upp, så jag släppte ut ponnysarna i grushagen, inte helt optimalt, men tycker så hemskt synd om dem när dem bara står inne :/
Sedan tog jag en dusch och sen körde jag och pappa till stan vid 10 tiden, ner till ridskolan för att checka så Brimad var ute i hagen, vilket han var, usch, hagen är inget fin av allt detta regnande :/ La in några kg hösilage i boxen med, för jag misstänker att dem kommer komma in tidigare idag, och jag ska inte dit igen förrens när dem vanligtvis går in vid 15 tiden..
Jupp, jupp. Sedan körde jag och pappa vidare och storhandlade. Kom hem nu vid 12.30, ätit lite frukost, nybakta ostfrallor, inte helt fel och checkar runt på webb-tv och internet.
Resten utav dagen då. Ska ner till ridskolan sen vid 15 tiden, mocka och dona, Brimad har "vilodag", vi ska ut och promenixa och klättra runt trollsjön, som tar dryga 45 min, myspys. 
Ska mocka och dona här hemma, ta in ponnysarna och tvätta Japps mugg innan jag kör ned till ridskolan.

Sedan blir kvällen ytterst chill, tar med pizza och kebab på hemvägen från ridskolan, och sen ska jag bara ligga och lata mig i soffan all night long, käka kebab, kolla på film och svulla marängswiss, är det lördag så är det ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

WhoCares-01
0

god dag =)

hmm det jag gjort hittills idag är väl att ja har ätit frukost och suttit klistrad framför datorn… sorgligt va?? xD men min ursäkt är att det pissregnar ute och jag har inga regnkläder hemma… allt är självklart i stallet =) ska dit sedan och skritta ut i ovädret och efter det blir det en snabb dusch och vidare in till stan för att leta efter något snyggt klädesplagg eller något… sen blir det tjej/ölkväll hemma hos en kompis =) ska bli fett nice!!

// Alexandra

Hästen är människans bästa vän <3

LinaN
0

blääää har ätit så mkt kakor o tårta nu att jag mår genuint illa….. urk för kak-kalas ^^

imorrn blir det till att vara aktiv och ordentlig i stallet så man bränner litet av alla de kalorier man stoppat i sig :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.