Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 1615 ggr
Cilla89a
0

God dagens 10/10 2010

God dagens, vad har ni för er idag?

Ganska komiskt för dem människor som föds idag 101010 som personnummer ;) Är ju lätt att komma ihåg i alla fall ;)
Klev upp 6.00 imorse fodrade/släppte ut hästarna, och sedan gick jag in och kröp ned i sängen igen och sov vidare till 9.00 härligt! Gick därefter upp, tog en dusch och sen for jag direkt ner till ridskolan, kollade så Brimad var ute i hagen, vilket han var, bra! Mockade/fixade och sen gick jag ut och pussade lite på Brimad i hagen, han fick några morötter, och sen körde jag hem igen, blev ett stopp vid Maxi och köpte nybakade bullar.
Kom hem vid 11.30, ätit frukost nu och kollat lite på webb-tv, och resterande utav dagen kommer bli som man ska göra på söndagar, dvs, lata sig ;) Ska bara ligga inne och chilla framför datorn, kolla rundor, kolla webb-tv m.m, och äta lite glass ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

LinaN
0

Gokväll

oj, vilkenknepig dag det vart…. ungefär när jag ar redo att sticka till stallet ringde de och behövde ha in mig på jobb, ordnar med att en stallkamrat fixar med harry och rider idag, medan jag jobbar.

så mycket var det med ens egna ridplanering ^^

imorrn blir det jobb 7-15.30 sen hem, äta, vila en stund och sen cykla till stallet, rida och fixa. ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.