Garcon nya bilder
Så imorse har vi fotat lite igen.
Kommer lite bilder på lillkisen som numer är 1.5 år.
fick honom inte riktigt att komma igång i traven, behövs nog sto i hagen intill för att han ska trycka på ordentligt.
Fin han är!! :)

Vilken goding till bebis du har.. :)

Gullungen!!
Jättefin ;)
Vilken ras är det på han?
#14 halvlbod, men jag minns aldrig vilken linje, det kan Jasmine bättre :D
Jösses så han växer! och vad fin han vart i kroppen då! Tycker det är så läckert med så röda fuxar. Lagom mycket vitt på lagom röd färg :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#14 Han är som Lina skriver ett Svenskt Halvblod.
Han är född 2009 och har dressyrstam
e Highcruiser ( Hohenstein - Lauries Crusador xx) u vårt sto Gabrielle
Gud så snygg, jag är väääldigt avundsjuk!
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Va kul att ni gillar honom!

Ska du behålla honom? :)
Han är kvar så länge jag inte har ngn intressent på honom

#20 Hum.. Hade man bara haft pengarna.. 
#20 Du har haft honom ute på annons? Fin är han! Men att sälja unghästar idag är minsann inte lätt.
#22 Ja han har varit ute på annons som föl. Jag satte honom lågt i pris och det verkar som folk tror att det är ngt som är fel/sämre kvalité men han var och är verkligen ett fynd.
#23 Ofta är det nog så. Antingen är det för låg eller på tok för högt. Jag fyndade min för 20" som 6 mån. Det gäller att vara smart som hästköpare, dock verkar ju inte alla tänka så ;)
#24 Mmmm… men jobbigt för uppfödarna..
så snygg han är=)

Han är fiin :) Hur stor tippar du på att han är nu? :)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
# 25, Ja det är inte lätt att vara uppfödare idag. Det är knappt det går plus minus noll ibland. Speciellt när priserna på föl ner mot tyskland och danmark är så låga som de är. Sen finns det så enormt många som föder upp ju, stort utbud mindre efterfrågan. Tråkigt!! Det finns mycket fina unghästar i Sverige!
#27 Jaa, intressant hur stor är han??
Han är ca 1.60