Godmorgon 23/9
Har varit uppe och fixat morgontjänsten i stallet, vi har ju inhyrt nu för tiden och jag har åtagit mig morgonsysslan tills stallägarna kommit hem från VM, vi håller tummarna by the way
Igår var det träning, min Sessa går super sen jag började rida på kandar, riktigt roligt är det. Vårt nyförvärv som dottern snott från mig, börjar hitta formen även med dottern nu och det är ju kul.
I dag blir det en tur till skogen med klättring!
Hösten är här nu och jag gillar ju den så jag ska inte klaga
Maria G
Go Morgon
Vaknade med ett ryck 07.10 Alex skolbuss går 07.30… Stressa som sjutton för att få barnet ur sängen (som tur är har en mkt bra morgonhumör) få på kläder och småspringa till bussen. Vi hann!!!!
Usch vad jag hatar att stressa så direkt på morgonen.
Jobbar sista dagen för veckan idag, imorgon ska jag dra hage och fixa det sista innn Vilma och Alvina kommer framåt kvällen. Fick iaf tag på riktigt fint hösilage i sista stund. Kraftfoder skulle Vilmas ägare skicka med så det är ordnat, nu är det nästan bara hästen som saknas och jisses vad jag längtar <3
Mamma, moster och kusin kommer ut i kväll så vi ska ha lite tjej-mys. Kanske tom ta ett glas vin.

god dag! har precis haft lunch, en lagom lugn dag på jobbet. Känns lite som måndag av någon anledning. Chefen har lyckats slarva bort mitt anställningsavtal som de fick för att kopiera upp ett ex till jobbet, så jag är lite irriterad. Får iten tag på fastighetsskötaren till min lgh heller, det har varit krångel med p-platserna och nu satte de mig på en el-plats trots att jag varken vill har elstolpe eller har nytta av den till bilen… lite måndagslikt med seghet och krångel…

#0 Åh, så roligt att du är tillbaka här igen, har undrat så vart du tog vägen, det är så himmla kul att följa dig och dina pållisar :D
God dagens i alla fall.
Klev upp 6.00 som vanligt, fodrade hästarna, mockade/fixade i stallet, duschade, gick ut och kissade hunden och sen körde jag ner till ridskolan.
Fodrade, släppte ut, mockade, la in eftermiddags hö+krafft, sopade, krattade, fyllde på vatten i hagar o.s.v.
Var klar runt 11 snåret, käkade lite lunch och sen for jag hemåt. Skrittade Brimad direkt när jag kom hem, travade några kortare sträckor med för att känna på honom, och jag är jäkligt nojjig efter den förbaskade muggen nu i sommras, men han känns ren, i alla fall vad jag kan känna, men ibland så ploppar tankarna upp om han verkligen inte fått några sviter utav muggen.. Tror minsann det får bli vetcheck sen när han är igång, så jag får det klart för mig..
Nu är jag inne från stallet i alla fall, trött som en gnu, så nu blir det en powernap!
Och sedan blir resten utav dagen chill, tänkte ta en "catch up" skånefruar, lite sällskap och kungarna av tylösand sedan på webben. Blir ju inte mycket tv-tittande nu när pappa jag jag pluggar matte om kvällarna :/
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Håller med Cilla!
Tack Cilla och Jasmine
ska försöka hålla mig här nu
Maria
#5 Va trevligt