Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 1220 ggr
Lindbygarden
0

godagens 19/9

Hello på er!

Har varit iväg och shoppat färg samt lite nya spänner.

Ska ut och måla boxar om en liten liten stund samt också fara iväg och rösta, varför skjuter man alltid fram allt sånt?

Cilla89a
0

God dagens.
Slapp dag, klev upp vid 5.40 fodrade/släppte ut hästarna, sedan smet jag in och sov vidare till 9.30, bytade om och traskade direkt ut i stallet och mockade/fixade och sen skrittade jag ut Brimad en sväng i skogen. Kom in vid lunch, duschade, hoppade ner i myskläderna igen, åt frukost i form av en macka med smör på och sedan har jag spenderat hela eftermiddagen framför datorn, surfat rundor och krängt Ottos glass ;)
Har precis varit ute en sväng med hunden och nu borde jag sätta mig ner och plugga matte med pappa, men orkar jag? Njaae.
Ikväll ska hela familjen in till stan, göra våra plikter, dvs rösta, fast syster får inte, hon fyller 18 först i dec, liide surt va ;)
Och så ska vi käka på restaurang och sen blir det hem och valvaka och fiika :) I like!

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Hermelina
0

Godmorgon… Är sjuk så har legat i sängen hela dagen :( Inte ens varit i stallet, och det ska till mycket för det.. Fick be en vän mocka åt mig.

Nu ska jag plugga trots huvudvärk. Usch för att vara sjuk!! Sen blir det till att städa kaninburar för det behöver verkligen göras.

Men nu ligger jag här och smaskar bilar, alltid något :D

MillaJ
0

God eftermiddag

Idag har mamma och pappa varit här en sväng, har hjälpt mig näta in balkongen så lille Kingston kan vara ute där :) blev jättebra.
Nyss kommit hem från stallet, red ut en sväng eftersom det var ok väder idag och Hottie var skitpigg. Hon studsade mest omkring ;)
Som sagt, nu är jag hemma igen och jag ska göra lite middag och även plugga en del.

Dyblygiad
0

Har röstat, hämtat Gulan och hunnit rida henne. Vart förbi Baggis och Therese har ridit honom själv, skrittat ut efter en annan häst. Sen åkte vi till stallet där Tara red Celmah medan Ronja fick nya skor sen red jag ut på Ronja medan Tara red Trofe. Therese var kvar i stallet och städade. Äntligen hemma igen och nu ska bilen fixas inför morgondagens besiktning….