go morgon 11/9
lika grått och tråkigt ute idag som igår, inget regn dock.
Har ingenting bestämt för dagen, förutom att umgås med familjen. Ska träna lite med hundarna men annars ska jag bara vara ledig =)
Vad ska ni hitta på i helgen?
Vi har också en grådag idag….. inget regn dock.
ska ut till stallet, och motionera åbäket ^^ Han har ju stått i 2 dagar nu, eller rättare sagt, haft vilodag i två dagar nu. Så nu ska han gå. Sen ska jag kolla över bädden så den är under kontroll och se om det behövs några finjusteringar av den innan installningen imorrn.
annars så händer det inte så mycket hos oss.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Godagens!
Dagen började gråmulen men nu klarnar det upp. Vi ska dra till Ikea och köpa ltie prylar samt sen köpa skor till barnen och lusern till hästarna. Ikväll ska jag provlasta Garcon, håll en tumme för mig!
Regn idag…
Tog det lugnt på förmiddagen, hade min syster här.. Sen åkte jag ut till stallet och mockade, la upp mat, red Gretzky -som var mycket trevligare idag än igår :p Sen hämtade jag in Hottie och borstade av henne lite och tvättade bakben+svans för de var äckliga… Hon är jättebrunstig nu ><
Sen rullade jag hemåt och har ätit litegrann, ska dammsuga lite noch pyssla i lägenheten har jag tänkt, ska hänga upp tvätt och sen plugga lite.
Imorgon ska jag åka till Göteborg och kolla på katt ^^

Godag!
Jag klev upp o for till stallet i morse o red Clabbe. Han va pigg o arbetsvillig o de blev de bästa passet hittills, så himla mjuk o fin o med mkt energi o han orkade utan att stressa oo bara spring på!!! Övning ger färdighet!! 
Åkte hem o sov lite till o har sen duschat o pysslat på lite o sen ska jag göra mig iordning o åka på kräftkalas.
hejhopp!
jag var med och fick vara skrivare på en liten klubbtävling hemma på klubben, en LC:1 och en LB:1, totalt 30 starter. älskar att skriva :)! och dessutom fick jag äran att knoppa en ponny vilket också är kul, haha!
#3 Hittade du ngn trevlig kisse?
Jaa, hämtar en birmapojk imorgon :)
#7 åhhhh mysigt! Men hur har det gått nu när du vart sjuk?
Hämtar idag istället. Mår mycket bättre. Kändes inte schysst mot ägaren att komma när man är riktigt risig. Och mamma ville visst åka med men inte igår :p
#9 Hahaha nej eller hur, "varsågod här är pengarna och som liten bonus får du en maginfluensa också
"
#11 Naw så söt!