god morgon 16/9
god morgon! är i linde idag idag som vanligt, ska börja ha lördagsöppet i helgen som kommer men den slipepr jag iaf. Måste prata med chefen om tider för tydligen så har hon bjussat på en timma/dag fast jag vet inte hur det går ihop sig eftersom vi jobbar 9.15-18.15 och sen försvinner en timmas lunch och enligt mig blir det då 8 timamrs arbetstid, men hon menar på att det är 7 timmar vi jobbar…
ska till stallet direkt efter jobbet, blir vädret bättre så blir det ombyte och ridning, håller det i sig så här kasst så kollar jag bara till honom. Detta vädret är väl inte så optimalt för honom, han blev trolgitvis ormbiten i mitten på sommaren i karleden som trolgtivis gjorde området lite känsligare så han har haft muggliknande på ena foten och blaskväder är inte så kul då…
Vad händer hos er?
God morgon!
TS, jag får också det till 8 timmar, du jobbar ju 9 timmar?!
Här skiner solen men det blåser som bara den!
Ska om en liten stund fixa lunch och sen blir det en sväng till m-långa. Idag ska jag ut i spåret, ska bli så himla skönt.
Ikväll blir det återigen lastträning, igår blåste det storm så då fick det stå över, tycker det är onödigt att ställa för höga krav på en gång.