God morgon 15/9
Jahaaa här regnar det och har gjort hela natten. Jag hade två gubbar, pojkar, i hagen som var rätt missnöjda med att stå där ute. Oförskämd matte!
Gabbie och Grace sover inne så de har inte så mkt att klaga på.
Här dricker jag morgonkaffe, ska sen köra igång och packa sten som ska till danmark.
Skulle lasttränat igår igen men gubben hade tagit fel bil med sig hem så det blir idag istället. Hoppas det kommer gå bra!
Garcon kommer inte flytta, de som skulle köpa hade en annan häst som skulle säljas men som nu blivit halt. Trist men det är ju så det är med hästar..
Så vad hittar ni på idag då?
Hovis var ute igår o det gick jättebra förutom att haryy knappt vart samarbetsvillig alls.
idag ska det ridas eller tömköras, har inteb estämt mig för vilket ännu. Ska se över taggtrådssåret också för o se om det fortsätter läka lika fint.
vi har just nu sol, men frågan är hurlänge det tänker hålla i sig :S
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
God dag :)
Här regnar för fullt så jag avvaktar allt en liten stund innan jag åker till stallet. Har ösregnat sen igår.
Nu på morgonen har jag dammsugit, dammtorkat och slängde precis i en maskin tvätt.
Mår bättre idag men har fortfarande inte vågat äta annat är salta kex och dricka mycket.
Resten av dagen så ska jag till stallet och fixa där + rida (har träning på fredag så vi måste jobba lite innan dess), sen så ska jag hämta katten idag istället.

jobbar i karlskoga idag:) lite mer folk och rörelse här trots att det är en lugn dag. Har gjort ett litet fel, kollat och litat på vår prislista som tydligen inte stämmer så en kund blev måttligt glad när priset blev högre. Han kunde få varor till ett värde som översteg kostnaden som "blev för mycket" men accepterade inte det utan går till tidningen istället, lagom kul. Men all publicitet är bra publicitet, eller?
Ikväll hade jag tänkt rida pålle men det blir nog till att göra annat.
#3 tyckte det stod att du jobbade i kalsonga.. jösses va illa man läser ibland*hihihih*

#4 det är snarare att det är ett under att man läser rätt^^ eftersom man kan läsa texter där orden är helt felstavade, bara de innehåller samma bokstäver och första och sista är rätt:)