Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 1996 ggr
MillaJ
0

God morgon 14/9 -2010

Här är vi inte på topp alltså… Igår på föreläsningen satt jag brevid en tjej som efter halva kläcker ur sig att både hon och hennes kille hade spytt i helgen -men det berodde på nån smörgåstårta de ätit -yeah right…..
Igår kväll fick jag så¨jävla ont i magen och har under kvällen + natten både spytt och det ena och det andra..
Har inte sovit många minuter ><

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska våga äta, och laddar för att åka till stallet.. och så ska jag ju till göteborg i kväll. Fyfan vilken dag det kommer bli.

LinaN
0

morrn,

idag ska jag ut till stallet, mocka och blanda foder, grejja o ha mig, se över Harrys taggtrådssår (igår blev han förbannad på mig när vi tömkörde och han slet sig och drog rätt igenom ett gammalt 3-trådigt taggtrådsstaket, bara ladevikten framåt och drog rakt igenom den gamla tråden) han fick några revor på bringan, inget under magen eller på benen, jävla häst till att ha änglavakt!

sen kommer vår nya hovis i eftermiddag, så jag hoppas att hon passar oss. hon barfotaverkar enligt vissa teorier men också skor vanligt så jag är ute efter något mellanting där. Han har fungerat bra med verkning för skor tidigare, så jag vill inte ändra ett vinnande koncept, det enda jag känner att jag vill ändra på är att han ska få litet snabbare överrullning fram då han kliver in i sig själv med bakbenen i skritten emellanåt.

visst kan man sätta boots på, men det tar ju inte tag i orsaken.

Sen har jag tvättstugan hela kvällen… jippie! eller inte…. :S

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

Fy farao Milla, hoppas du snart är frisk igen.

Här blir det lite jobb och sen ikväll ska vi lastträna igen, ska bli spännande att se hur han reagerar dag två. Om det kommer ta lika lång tid innan han vågar gå på eller om det blir lättare.

MillaJ
0

hehe, de ville bara bli av med mig i stallet så jag får boxen mockad :p var ute och slängde på Hottie ett täcke för här är skitväder -och hon är så rolig, för hon gnäggar när man kommer med täcket. Det gör hon även i stallet :p
La upp mat till henne också och på hemvägen svängde jag in på Hemköp och köpte Proviva, nåt måste jag ju få i mig. har inte ätit sen kl 1 igår eftermiddag.

MiaMaria
0

Äsch… skrev ett långt inlägg men de försvann, såklart… Blir en kortare vision nu.

Jag jobbar fram till 15 o sen ska jag hem o relaxa o hundarna ska få sitt. Enda lugna kvällen/dagen den här veckan.

Hoppas ni har en bra dag! Krya på dig Milla!!

fridak
0

jobbar idag, sen stallet direkt för att möta hovis. Roger visste nog om att hovis skulle komma idag för han passade på att slita av sig en sko igår. Ska se om hon går med på att sko honom i en annan del av stallet, det är lite mindre yta där men samtidigt slipper man spring runt om.

Lindbygarden
0

#3 Uscha.. hoppas du fått behålla din proviva.

#5 Tappskor gillar vi inte..Guld i mun

LinaN
0

#6 vi gillar inte heller taggtråd….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.