Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 1352 ggr
MiaMaria
0

Godag 13/9

Godagens på er!

Hur ser eran dag ut?

Jag har precis kommit på jobbet o ska snart till o börja jobba. Har delad tur idag, dock med bara 3 tim emellan passen så hinner knappt hem o vända men försöker få dem att senarelägga mitt senare pass lite, får se hur de går…

Så ja, min dag består av jobb. Ska försöka köpa en födelsedagspresent till morfar som fyller 80 år på onsdag o såklart ska hundarna få sitt.

Hoppas ni får en fin dag!

Lindbygarden
0

Hejsan!

Idag blir det jobb hela dagen, ska klämma in en liten promenix också för att få igång kroppen lite grann.

I övrigt så blir det tömkörning ikväll av både Tjalle och Gabbie tänkte jag.

fridak
0

Hej!

Idag känns det segt, längtar redan till helgen. ska ut till pålle direkt efter jobbet sen ska jag bara hem och slöa.

MillaJ
0

God middag..
Skolan började 9:15 med föreläsning till kl 12. Egentligen är det föreläsning 13-16:30 (!) också med en gästföreläsare men jag hoppar över den. Föreläsningar är ju frivilliga och denna var inget direkt "undervisande" -med anknytning till böckerna vi har nu, så jag tänkte lägga lite tid på att läsa själv istället.
Har insläpp i stallet idag så jag ska dit lite senare. Ska rida Hottie idag och det ska bli kul, hon har ju stått en vecka pga tappskon och ömheten efter den.
Annars så höll jag på här igår och fixade för katten, skruvat ihop ett klös/klätterträd, köpt kattlåda och sånt där. Det enda jag har kvar är att hämta katten, och näta in balkongen men det måste jag ha hjälp med :p