Godmorgon 12/11
Jahaa här är strååålande sol idag också!
Så vi ska slänga ihop lite pannkakor och sen drar vi till ölands djurpark! Vi brukar vänta tills efter alla turister varit här, nu är det bara såååå underbart att strosa där inne.
God morgon.
Här är lika trist väder som igår, eller ja nästan iallafall. solen har iallafall visat sig liiiite idag.
Var i stallet kl 8 och mockade för både Hottie och Gretzky, la upp mat till Hottie och sen red jag Gretzky. Red inte så länge utan gjorde bara lite lösgörande grejer.
Rätt ok idag med faktiskt.
Nu är jag hemma och har duschat och grejat, ska åka till göteborg om en stund för att titta på en liten kissekatt ^^

God förmiddag
Gick upp vid 7 idag och åkte till stallet. Har hand om kusarna idag så har släppt ut och gjort i ordning höpåsar. ska tillbaka om 1 h och lunchfodra och sen rida Blacky lite innan de ska gå in. sen är dagen typ slut!
Var på gården jag ska börja praktisera på igår. den är betydligt mindre än den jag brukar vara på, bara typ 140 mjölkkor. (i jämförelse med den andra som just nu har runt 450 i produktion, med målet 6-700 kor inom några år). det verkar bra, men allt kändes så litet :P ska vara med och mjölka första gången nästa helg.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
idag så är det installning på schemat, får se om vädret bättrar på sig så man kan bada harry för innan har det regnat men nu börjar solen komma fram igen. :)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

god kväll!
även här stallade jag in roger idag, de han ska gå med har varit installade sen första sept. men jag ville vänta lite. Så det blev ihopsläpp och installning och allt gick bra. han skriker som en stucken gris under hälsningsceremonin men annars var allt lugnt.
Kom även hem från en helg i sthlm. var på kickoff där, var en trendföreläsning och en intressanta föreläsning och en trevlig fest. vi hade en som pratade om trender, och för en gångs skull så kände jag mig rätt trendig, det kommande är turkost och bonnigt. i hemmet så ska det vara grått, vill man vara lite crazy så kan man blanda in lite beiget, skittråkigt men även där så passar jag in, eller mitt vardagsrum iaf förutom det att det gärna skulle vara betonggolv men det är jag glad över att jag inte har. 50tal skulle det gärna vara också och mycket trä och hantverk, och så ska kvisthål synas i trät.
den andra intressanta föreläsningen var om mental styrketräning, alla skrattade under hela "föreläsningen".
var lite annat skräp med som berör försäljning och sånt prat som inte är lika kul att lyssna på.
sen var det rätt kul att vi nästan hade ett luciatåg, på festen skulle alla vara vitklädda så det saknades bara ett par röda figurer, ljus och strutar. Men trevligt hade vi:)