godagens 28/8
Hej på er!
Har lite dåligt samvete då jag det sista har varit väldigt frånvarande.
Här har hänt en hel del.
Tyvärr har Geili fått somna in då hon bröt båda sina bak ben på betet. Mkt mkt tragiskt..
Jag kikar lite efter en åring till då Garcon dels behöver sällskap men också för att hitta ngn som blir mer lagom för mig.
Garcon landar troligen på 1.75-1.80 enligt senaste uppskattningen av hans storlek. Så han tänkte jag sälja efter inridningen har dock en intressent på honom så vi får se vad som händer.. Blev lite invecklat känner jag.
Nåväl idag har vi tagit bilder för lansering av vår sten i tyskland, ska ut och tömköra tjalle sen blir det utflykt med barnen!
Så vad ska ni hitta på idag?

men fy vad tråkigt med Geili!! =(
Igår och idag är det Dackefestival här, massa dansband! :D ska dit ikväll så ska äta nu och sen hoppa in i duschen. blev ingen ridning idag, är lite halvsliten sen igår. vill inte tänka på hur jag kommer må imorgon efter en festivalnatt. men jag ska väl inte klaga nu när Hultsfredsfestivalen ställdes in här!
vet inte hur jag ska lösa det med försäljningen av kusen. tjejen som skulle ridit honom på visningarna har flyttat hem o har inte tid att komma hit mer. det betyder även att han inte kommer tävlas något mer =( måste ta tag i det nu medan de resultat han ändå har är relativt färska, men jag vill verkligen inte rida på visningarna =(
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Verkligen tråkigt med Geili -beklagar :(
Här är vi lite möra idag, fyllde 22 igår så först hade jag familjen på middag hemma hos mig, sen rullade jag nedåt göteborg för en utekväll -och det är väl den som gör sig påmind idag misstänker jag ;)
Nu är jag på ön och tvättar+samlar ihop Hotties grejer för imorgon är det flyttdax till nya stallet för henne.