God dagens 10/8 2010
God dagens. Vad har ni för er idag?
Jag klev upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna, mockade/fixade i stallet, duschade, gick ut med hunden och sen körde jag till ridskolan 7.30. Fodrade, släppte ut privathästarna, fyllde på vatten i hagarna, sopade i stallet och krattade utanför. Var klar redan 10.00!! Var illa tvugnen att stanna kvar ända till 15.30 idag, p.g.a ponnyridning på tisdagar och torsdagar 15.00, och eftersom jag visste om detta (inget som frågat om jag kunde ta ponnyridningen övht, men det tas förgivet att jag ordnar det med), så jag tog med laptopen idag, så jag satt i fikarummet och kollade på film från 10-15.00 mer eller mindre, hann med en timmes solning vid lunch med bakom ridhuset.
JAG DÖR UTAV TRISTESS!
Packade ihop mina saker illa kvickt efter ponnyridningen och körde hemåt, inom lokalföreningen på vägen och köpte spån, krafft miner blå, samt 2 nya saltstenar till boxarna :) Och sen hämtade jag ut mitt Ellos paket, med lite kläder också :) Satt fin, fint.
Hemma nu och resten utav kvällen blir chill!
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Puh, snart kommer det en ljusning. Jag har jobbat 4 nätter i sträck, gick direkt från sista natten och satt i sekreteriat i Rånäs på ponnykvaliten/3 årstest hela dagen, vi hade plockat undan efter oss vid 21 tiden, hem och gå igenom alla foton då det var bråttom att skicka bild till ridsport.
Har sen jobbat första natten av 4 i natt som var och håller nu på med att gå igenom alla resultaten som skall redovisas till SH, Spaf o föreningarna.
Mina egna hästar har jag knappt sett skymten av denna vecka. Nu jobbar jag 3 nätter till och sen ska ungarna tävla i helgen…….ni får ursäkta om jag inte är online så ofta denna perioden….