God dagens 7/8 2010
God dagens. Vad har ni haft för er idag? :)
Jag klev upp 5.00 fodrade/släppte ut hästarna, satte på Brimad back on track paddar med kardborre på bakbenen för att skydda muggen mot flugor, ena bakbenet var tjockt som en lycktstolpe imorse
Kan inte riktigt förstå varför, han blir mer och mer svullen, när muggen läker mer och mer?! Hm.
Gick sen in och sov vidare till 8.00 i alla fall, gick direkt ut i stallet och mockade ur båda boxarna, sedan duschade jag och vid 10.00 körde jag, mamma och pappa till stan och handlade :)
Kom hem vid lunch, slängde i mig en macka och sen gick jag ut i stallet igen där jag nu befunnit mig i närmare 6 timmar.. Jag kan säga att stallet är numera renare än mitt rum ;) Haha. Jobbigt var det, men fint blev det :)
Precis duschat och väntar på att kvällsmaten ska bli klar, sen blir det chill resten utav kvällen, en powernap och sedan blåbärspaj och film :)
ÅÅÅH, igår, när vi var hemma hos en vän så hittade hon en gammal film, från när hon var liten och red en lektion på ridskolan, typ -96 och Japp var med :D Mitt lilla gullefjun :D Han var sig lik, dock en aningens mer slimmad och inte riktigt så långhårig som han är numera ;)
Medarbetare på Dressyr.ifokus
God kväll..
Idag har jag, mamma och pappa gjort det sista i lägenheten som nu är KLAR, sånär som på ett par växter och bilder på väggarna.
Även stallplats är nu ordnat -7km från lägenheten..
Är i Gbg nu under helgen och umgås lite med mannen, jag har ju varit borta hela veckan. Men åker upp på måndag igen för premiärnatt i lägenheten :D