God dagens 2/8 2010
God dagens.
Klev upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna, mockade/fixade i stallet, duschade, gick ut en snabbis med hunden och sen körde jag till ridskolan 7.30, kom fram vid 8.00, fodrade hästar, skurade vattenkar i alla hagar, sopade stallet, krattade utanför stallarna, städade bland redskapen och sedan var klockan 11.00 och jag tog lunch och sedan var det sjukt långtråkigt resten utav dagen :( Slängde ut eftermiddags hö till hästarna i hagarna vid 14.00 och sen körde jag hem.
Bytade om och gick direkt ut och la mig i solen 1,½ timme, ljuvligt! Sedan blev det promenad med hunden, och nu har jag precis kommit in och ätit lite kvällsmat. Resten av kvällen blir chill, har precis laddat ner nytt avsnitt utav True blood, som jag ska se nu tänkte jag :)
Brimad kommer få stå några dagar till framöver (stått sedan fredags) han är svullen i benen och har ont utav muggen :/ Attsingen.
Medarbetare på Dressyr.ifokus
God kväll
Idag har jag åkt upp till föräldrarna igen. Tog min något semesterrunda kuse och åkte in till ridklubben för att bränna lite fett ;)
Idag var hon dyr
Visst, lite småstel och tjafs i början, men det är inte så konstigt efter en månads semester. Men hon kom loss och var riktigt på hugget. Jättefin i galoppen och gick att korta/samla riktigt bra. Tempoväxlingarna var också bra. Lite hög form men hon behöll stödet och knäppte inte av i nacken + att hon gick att sänka om jag bad henne så jag är nöjd.
Imorgon ska jag åka till lägenheten och städa ur -färdigmålat+tapetserat. Flyttar möblerna i slutet på veckan :)