Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 900 ggr
Cilla89a
0

God dagens 22/7 2010

God dagens. Vad har ni för er idag?

Jag klev upp 5.00 fodrade/släppte ut hästarna, sedan gick jag in och sov vidare till 9.00, gick direkt ut i stallet mockade/fixade, sedan gick jag in och duschade och därefter blev det promenix med hunden :)

Grått och regnigt idag, skönt för omväxlingsskull :) Och det behövs verkligen regn!
Blir en slapp dag framför några bra filmer :D Brimad har vilodag idag.
Men det känns som det snart är dags att återgå till praktiken, suck :/

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Alma-G
0

22 juli.. Mindre än en månad kvar tills skolstarten, men det ska jag inte tänka på nu, även om det är svårt.
Idag fyller min bror år, så ska till stallet vid fyra tiden när vi firat klart honom, sedan ska jag rida idag också. Han vilade igår och gick ett lättare pass i förrgår, tror han var lite trött efter den hårda (backiga) uteritten i måndags (och värmen). Som är såå bra för hans rumpa!
Så idag tror jag att jag kommer ha en pigg ponny, väldigt pigg, eftersom det inte är så varmt heller, detta kan bli spännande ;)
Sen ska jag och mamma åka och kolla på en familjekompis som spelar Gothia Cup, hon ska spela mot ett brittiskt lag, var avgörande ifall dem ska med till finalen tror jag, faktist lite spännande!