Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 1200 ggr
Cilla89a
0

God dagens 19/7 2010

God dagens. Vad har ni för er idag?

Jag klev upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna, sedan gick jag in och sov vidare till 9.00, duschade, gick ut i stallet mockade/fixade, och sen traskade jag ut med hunden på promenad :)

Ingen praktik idag, jag pallar inte stå och skrubba deras jävla ridskolestall helt själv, det kan dem göra själva ;) 
Så jag ska chilla istället, hämta två vänner i stan vid lunch och sen bär det av mot havet, det är planen i alla fall, dock var inte planen att det skulle vara så molnigt idag, men det brukar i och för sig alltid vara finare väder vid havet. Men vi får se.

Brimad har vilodag idag.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

MiaMaria
0

Godag!

Jag sitter på jobbet, blir här fram till 15. Då ska jag iväg o lämna igen nå mygghalsband jag köpte till en av hundarna som inte funka för 5 öre samt kolla om de finns nå annat vettigt mot mygg, suck!

Ikväll vet jag inte va de blir, kanske bingo eller så träning med djuren, vi får se. Mannen jobbar så de e lugna gatan hemma (A)

xantos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Vaknade med ont o kroppen. Jag har "skolkat" från stallet i nästan 2 veckor å så va jag dum nog att i söndags först jogga en timme å sedan rida 3 hästar!! På torsdagen red jag 2 å på lördagen 2… kanske va det onödigt att jogga oxå för nu är jag alldeles slut i höfterna. Ikväll blir det bara ridning på favorithästen Voyage..