Godag 8/7
Jahaa här vart det sovmorgon idag!
Håller på o kikar på lite utrustning till hästarna och mig själv, ska snart gå ut med barnen en sväng.
Blir till att fortsätta mocka ur boxar också, det är tungt!
I övrigt så blir det till att förbereda inför att barnens farfar kommer.
Ha en skön sommardag idag!
Har provat en Jacson Santa Cruz, så skön, passade Lasse ganska bra också, men det var lite vid manken. Så på lördag när jag har träning ska jag prova en med smalare järn :)
Nu på eftermiddagen ska vi skriva kontrakt.
God middag :)
Här är man ju ltie halvslapp numera när pållen inte är här. Herregud vad mycket tid det plötsligt blir att slå ihjäl :S
Pållen som btw har haft lite väl kul i hagen och dragit av en sko…
Ska försöka jobba med lite träning av mig själv och hålla mig i form nu när jag inte rider, men som idag ösregnar det så det blir lite övningar hemma på mattan i vardagsrummet.
Har iallafall varit ute en liten sväng för att posta ett brev.
Börjar bli spännande nu, för jag borde får antagningsbesked till högskolorna nästa vecka……
Sen ikväll blir det jobb, och imorgon ska jag med en kompis till veterinären med hennes häst.

God dagens.
Klev upp 6.20, skönt med lite sovmorgon efter att ha gått upp mellan 4.00-5.00 nu sedan i lördags. Dessutom att jag bytat bort morgonfodringen var bara så jäkla skönt!
Gick upp och fodrade/släppte ut hästarna i alla fall, mockade/fixade i stallet, duschade och sen körde jag till stan och träffade två vänner, sedan tog vi tåget till Falsterbo 8.00.
Kollade på 7 års dressyren idag, tyvärr så dog kameran utav batteribrist :( Så surt, men några bilder blev det i alla fall. Dessutom blev inte bilderna lika bra idag, eftersom vi inte köpte någon läktarbiljett, så vi satt på gräset runt om dressyrbanan, så bilderna blev där efter.
Sedan eftersom jag åkte dit med två hoppnördar, så fick jag slita mig från dressyren sen efter 7 års klassen, för att kolla på Tretorn ponnyfinalen i hoppning samt ungdoms grandprixen i hoppning.
Hann en snabbis inom mässan idag med, höhö ;)
Gröna oskodda Kingsland ridbrallor, ord pris 1899 kr, jag betalde 999 kr.
Bruna helskodda Kingsland ridbrallor, ord pris 2459 kr, jag betalade 999 kr.
Grön rutiga pikeur ridstrumpor, ord pris 129 kr, jag betalade 79 kr.
Samt en snygg marinrandig tröja där det står "Exquis world dressage masters" på ryggen, skitsnygg, 320 kr.
Drog oss hemåt vid 17.00 efter ungdoms grandprixen, kom hem nu vid 19.30.
Blir lite kvällsmat nu, är fortfarande mätt sedan den enorma hamburgartallriken vid lunch, unnade mig det idag, eftersom jag nu är klar med att gå ner i vikt, woho! 63.9 kg, härligt, härligt!
Kvällen blir slapp, slänger väl ihop en artikel om 7 års championatet, sen blir det sängen vid 22.00 efter att jag tagit in hästarna.
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#3 Det är väl min drömvikt också, haha, men jag har faktist gått ner två kilo. Men vill faktist inte banta allt förmycket, även om jag inte växer på längden så växer jag på andra håll, inte magen då, men du fattar :) Grattis!