Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 1343 ggr
Cilla89a
0

God dagens 27/6 2010

God dagens. Vad har ni för er idag?

Här är det strålande sol och varmt, kommer nog blir den varmaste dagen på detta året hitintills :)
Klev upp 5.00 fodrade/släppte ut hästarna i gräshagen. Sedan gick jag in och sov vidare till 9.00, bytade om och gick ut i stallet mockade/fixade och sen skrittade jag ut Brimad en timme, med lite jogging i låg-rund form, kändes fin :)
Duschat nu och resten av dagen blir lugn, ska äta lite frukost nu och sedan ska jag ut och lägga mig i trädgården, sola och läsa ridsport.
Sedan blir det långpromenix med hunden i eftermiddag i det fina vädret :) Jag saknar våra långpromenader, jag hinner ju inte på vardagarna numera :/

Drygt en vecka kvar till falsterbo drar igrång :D Oh, så jag längtar! Brimad kommer få semester den veckan och jag hoppas för allt i världen att jag också får semester från praktiken ;) Men jag har svårt att tro annat.

Medarbetare på Dressyr.ifokus

Dyblygiad
0

Jag har inte gjort ett dyft på hela dagen känns det som. Fast när jag tänker efter så har jag gjort en del. Började dagen med att släppa ut de hästar som står inne, rengjorde sår på unghästen samt sprutade pc. Sen kollade jag alla mina egna hästar som går på bete. Hemma började jag med mina brodyrer. Har broderat och sytt klart 4 sadelöverdrag och känner mig nu uttråkad. Snart dags att promenera hunden och mata kompisens katter.

Lindbygarden
0

Hej hopp!

Har firat födelsedag hela dagen lång!

Med kakor, tårta o godis.. riktigt frosseri! Så hela dagen har gått i familjens tecken, har bara varit ute o snusat på pållarna samt gett vatten..

Rynkel
0

Har varit på hopptävling faktiskt :) och det gick inge vidare, vägrade ut oss i första klassen och andra klassen strök jag mig under framhoppningen Glad

Lindbygarden
0

#3 ajdå! får komma igen med nya tagGlad

Rynkel
0

#4 självklart! Nästa inplanerade tävling blir den 18 juli och tills dess några clear rounder Glad