Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 819 ggr
Cilla89a
0

God dagens midsommardagen

God dagens. Vad har ni för er idag på midsommardagen?

Jag klev upp 5.00 fodrade/släppte ut hästarna i gräshagen, sedan gick jag in och sov vidare till 9.00, bytade om och gick ut i stallet mockade/fixade och sedan red jag Brimad, skrittade ner till fältet och trimmade lite dressyr :) Kändes fiin. Var ute 50 min. 

Gårdagen blev sjukt mysig :) Och det krängdes mängder med midsommarmat och jordgubbar, vaniljglass, grädde & chips. Sedan låg jag och jäste på soffan hela kvällen och kollade på film ;) Jag var rätt jäkla övermätt ;)
Känns som det är söndag idag, för man var ledig igår, men så är det bara lördag och det känns sjuhelsikes bra :D
Dagen kommer bli ytterst slapp, bara njuta av ledigheten, funderar på att ladda ner någon film, vädret är inte lika fint som igår, ganska mulet och ynka +18. Blir väl någon vända till stan och lämna/hämta syster också. 
Kvällen bjuds på rester ifrån igår, och film på tv, känns, fin, fint :)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

MillaJ
0

God eftermiddag…

Gårdagen spenderades i soffan med lite jordgubbar.. Rätt skönt iallafall.
Idag har jag fortfarande feber, lite segt eftersom jag haft det sen i tisdags :( Ska strax ge mig av till stallet, har insläpp kl 16 och sen så ska jag försöka rida Hottie litegrann också ska jag rida ut den stora svarta pållen som var och tävlade igår (delad 5:a i Svår B:1) för hon behöver ut och sträcka på sig.
Annars är det inte så mycket på g alltså.