God dagens 21/6 2010
God dagens. Vad har ni gjort idag?
Måndag och ny jobbevecka. Klev upp 6.00 fodrade/släppte ut hästarna i gräshagen, sedan mockade/fixade jag i stallet och därefter tog jag en dusch och sedan körde jag till praktiken 7.30.
Gjorde de vanliga morgonrutinerna, fodrade, bytade plats på hästar i hagar, släppte ut, mockade, la in eftermiddagsmat, sopade, krattade etc. Sedan mockade jag ut 1 box och 2 spiltor. Därefter var det lunch och sedan red jag en häst i skogen, och därefter släpade jag fram lite hinder.
Slutade 16.20, körde hem, duschade och nu sitter jag här. Ska kolla på något avsnitt av The Hills nu, sedan ska jag köra in till stan och käka med två vänner vid 19-tiden :)
Brimad har vilodag idag.
Typ 14:e bantarveckan tror jag? Har tappat räkningen ;) -1.4 kg, helt acceptabelt med tanke på förra veckan som vart rätt onyttig, ja! Senast igår, söndag, smällde jag i mig en stoor tallrik med marängswiss, not good! Tror det är allt slit på ridskolan som gör sitt :D
Totalt -19.5 kg.
Även denna veckan kommer bli ovanligt onyttig, käka ute idag, födelsedagsfirande imorgon med tårta sedan är det ju midsommar i helgen!
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Oj va duktig du är!
Här har vi varit iväg på jobb o nu e det middag o mockning på schemat.
Väntar med spänning på två olika saker, mer om det sen när jag har besked!
Vad duktig du är och vad mycket du gått ned! :)