Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 736 ggr
Cilla89a
0

God dagens 12/6 2010

God dagens. Vad har ni för er idag?

Jag klev upp 5.00 fodrade/släppte ut hästarna i gräshagen. Gick sen in och sov vidare till 9.20, bytade om och gick ut i stallet mockade/fixade och sedan körde vi med Brimad till ridhuset, red 1 timme medans mamma, pappa och syster var och handlade.
Gick kalasbra :) :)

Duschat nu och ätit lite frukost, känns helt underbart med helg. Regnar ute, ungefär som vanligt nu för tiden
:( Så det blir en innedag, nedpackad i duntäcket, framför Vampire Diaries.
Sedan ska jag köra syster till stan och sedan blir kvällen lugn, är ju lördag idag så ikväll får det krängas gottis :D Blir tårta och chips framför någon film med resterande av familjen.
Denna veckan har blivit lite halvdan, först kebab i mängder i måndags med två vänner, och igår var det studentfirande hos kusin med god mat och tårta, och jag trodde jag skulle dö, bokstavligen talat, så god tårtan var, och det blev massvis över så vi fick en en gigantiskt tårtbit med hem :)
Men jag hoppas att allt slit på ridskolan denna veckan gjort sitt när jag ställer mig på vågen på måndag ;)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

MiaMaria
0

Godag!

Vaknade i morse vid 7, hade tänkt ha sovmorgon då jag inte kom i säng förrän 1 i natt men de hade inte min kropp (?) planerat. Så jag åkte o red Clabbe. Länge sen sist nu o matte har klagat "nu måste du rida igen" jag "jaha har han varit dum" matte "nä men stel, ditt dressyrtjafs verkar va bra" Flört Så vi tog en tur på banan. Mkt tänka framåt framåt FRAMÅT o vakta den där bakdelen i högergalopp. Han va super fin o kunde gå på riktigt bra, rörelserna inga problem Glad Gjorde klart i stallet sen, dvs strech, linda o släppa ut o sen hem till sängen igen. Sov 2 timmar nästan o sen in i duchen o åka mot jobbet. Träffade mamma som tog vovvarna som ska få va där på kollo meddans jag jobbar. Jobbar 15-22 o har elev så de är slappt o skönt Flört Hämta hundarna o mannen o sen sova, ska upp tidigt i morgon o åka på tävling med vovvarna.

Har btw bestämt att jag ska tävla Clabbe i år, iaf en gång, LB på klubbnivå känns lämpligt Oskyldig 

Hoppas ni har en bra dag!