Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 763 ggr
Cilla89a
0

God dagens 6/6 2010

God dagens. Vad har ni för er idag?

Jag klev upp 5.00 fodrade/släppte ut hästarna i gräshagen. Gick sen in och sov vidare till 9.40 då jag vaknade av mig själv? Det händer inte var dag kan jag säga ;) Gick direkt ut i stallet i alla fall och mockade/fixade.

Duschat nu och idag är det sista dagen i det fria ;) Imorgon börjar praktiken på ridskolan.

Resten av dagen bli rätt lugn, ska rida Brimad i eftermiddag, en timmes skritt och lite lättare jogging, igentligen vilar han på söndagar, men ska byta vilodag till måndagar istället nu när jag ska börja på praktiken.
Och sedan ska Japp få vårbadet i eftermiddag istället, har inte hunnit :O Men idag måste det bli gjort för det ska bli kallare i veckan som kommer, rätt rejält mycket kallare :/ Funderar på om jag ska ta Brimad idag med, eller vänta.
Och sedan ska jag hämta syster i stan ikväll.
Men nu frukost och The Hills :)

Medarbetare på Dressyr.ifokus

ThunderClap
0

god kväll!

idag så har jag varit duktig och varit uppe tidigt (betyde däremot inte att jag gick och la mig tidigt vilket nog hade varit smart), joggade på morgonen och sedan varit ute med hästen och jobbat på att galoppera på framåt och få igång lite flyt i att hålla igång galoppen. Häst fick dock för sig att han bara hade en galopp idag och tog många fattningar innan det existerade någon högergalopp.
Hem och städa+lunch sedan, håller på att byta dator så sitter och plockar ut allt som måste sparas, program som ska ladas hem på nytt osv.
Är på jobbet nu, började dåligt med tant som försvunnit och vi tillkallade polisen som var duktiga och dök upp (när vi hade någon som gick in i lägenheterna förra veckan så kunde de däremot inte komma!) men visade sig att dottern tagit ut sin mor bara *pust*.
Har några timmar kvar att avverka på jobbet nu, är lugnt som tur är, ska hem och jogga igen ikväll tänkte jag.